مدافع آرسنال و لایپزیش در لیست خرید رئال

22:23 - 24 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۳۴۹
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
با جدایی وایخو و مارسلو رئال مادرید باید به فکر مدافعان جدید باشد.

- با قطعی‌شدن جدایی وایخو و مارسلو از رئال مادرید این تیم باید به تغییرات اساسی در خط دفاعی خود فکر کند. این در حالیست که رئال در حال حاضر میلیتائو و آلابا را به عنوان مدافعان ثابت در ترکیب دارد و ناچو هم گاهی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

از همین رو یکی از گزینه‌های رئال برای تقویت خط دفاعی، پائو تورس بود، اما به ادعای «گل» این بازیکن به رئال نخواهد آمد زیرا ویارئال برای فروش تورس ۶۵ میلیون یورو می‌خواهد و قطعا رئال نمی‌خواهد برای مدافعی که حضورش در ترکیب اصلی قطعی نیست، چنین هزینه‌ای داشته باشد.

گزینه دیگر، موکیله از لایپزیش است که توانایی بازی در پست دفاع راست و دفاع میانی را دارد. مصدومیت‌های کارواخال باعث شده تا احتمال خرید دفاع راست هم وجود داشته باشد. موکیله ۲۳ تا سال ۲۰۲۳ با لایپزیش قرارداد دارد و با توجه به این که قراردادش را تمدید نکرده، احتمال جدا شدنش در تابستان وجود دارد. قیمت این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت ۲۵ میلیون یورو است.

کیران تیرنی، مدافع چپ تیم آرسنال هم دیگر گزینه کهکشانی‌ها برای جانشنینی مارسلو به حساب می‌آید. قیمت این بازیکن اسکاتلندی ۳۲ میلیون یورو است. وی در ۱۹ بازی برای توپچی‌ها آمار یک گل و سه پاس گل را ثبت کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *