خطیبی: فکر نمی‌کنم فولاد با این سبک بازی در آسیا موفق شود/ وقت‌کشی برای فوتبال ما بد است

18:33 - 24 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۲۹۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با تیمی بازی داشتیم که در نیم فصل اندازه یک فصل ما برای جذب بازیکن هزینه کردند.

- رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی مقابل فولاد خوزستان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*با تیمی بازی داشتیم که در نیم فصل اندازه یک فصل ما برای جذب بازیکن هزینه کردند. یک دیدار پایاپای را شاهد بودیم و هر دو تیم شانس برد داشتند. در مجموع روی یکی از ارسال‌ها به گل رسیدند.
 
*با احترامی که به فولادی‌ها دارم، با دیدن بازی این تیم ما نباید به کشور‌های عربی ایراد بگیریم که ضد فوتبال بازی می‌کنند. اگر به آن‌ها چیزی بگوییم بی احترامی است.
 
*در بین دو نیمه به بچه‌ها گفتم چیزی نگویند شاید فولادی‌ها در آسیا بازی دارند و برای بازی با آن‌ها تمرین می‌کنند. بچه‌های ما هم در این مسابقه خیلی زحمت کشیدند و خوب بازی کردند. البته دیگر این مسابقه برای ما تمام شده و به دیدار‌های بعدی فکر می‌کنیم.
 
*بازی درگیرانه بود و هم ما موقعیت داشتیم و هم آنها، اما ۱۰۰ درصدی نبود. به نظر من اگر روی ضربه ایستگاهی به گل نمی‌رسیدند تا صبح هم نمی‌توانستند به ما گل بزنند.
 
*نیم فصل تازه شروع شده و تیم‌ها تغییراتی داشتند و فولاد هم بازیکنان با کیفیتی گرفته است. برخی از تیم‌های صنعتی نه تنها فولاد بی نهایت بودجه دارند و ما فقط ۴۰ میلیارد. نفراتی هم که جذب کردند به اندازه کل تیم ما هزینه کردند.
 
*فکر نمی‌کنم فولاد با این سبک بازی در آسیا موفق شود. این برد مبارک شان باشد، اما این برای فوتبال ما بد است که وقت کشی می‌کنند. دروازه بان آن‌ها بدون برخورد ۳ بار روی زمین افتاد. معتقدم اگر خوب بازی کنید و ببازید هم اشکالی ندارد. در مجموع شاید آن‌ها برای رویارویی با تیم‌های عربی به این سبک بازی می‌کردند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *