رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نماینده اهواز: نرخ تورم در تعیین حقوق و دستمزد کارگران مبنا قرار گیرد

11:21 - 24 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۲۵۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم «اهواز و باوی» در مجلس شورای اسلامی گفت:حقوق و دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۱ باید به صورت منطقی مدنظر قرار گیرد و حتماً باید نرخ تورم هم در تعیین آن تاثیر گذار باشد.
سید کریم حسینی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به تعیین حقوق دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۱ گفت: مرجع تصمیم‌گیر در رابطه و تعیین حقوق و دستمزد کارگران مشخص است.
 
وی تاکید کرد: روال کار این است که تعیین حقوق و دستمزد کارگران باید با توجه به موقعیت تورمی و فشار‌های اقتصادی و معیشتی مدنظر قرار گیرد.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: قطعاً دیدگاه مسئولین نسبت به جامعه کارگری این است که حداکثر توجه در تعیین حقوق دستمزد مدنظر قرار گیرد.
 
نماینده مردم «اهواز و باوی» با بیان اینکه کارگران در سال‌های گذشته متحمل فشار‌های اقتصادی زیادی بودند، بیان داشت: از این رو این اراده بین تصمیم گیرندگان در این بخش وجود دارد که حقوق و دستمزد کارگران کفاف زندگی آن‌ها را به بدهد.
 
عضو کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه شورای تعیین حقوق و دستمزد کارگران باید درک صحیحی از موقعیت و شرایط زندگی کارگران داشته باشد، تصریح کرد: حقوق و دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۱ باید به صورت منطقی مدنظر قرار گیرد و حتماً باید نرخ تورم هم در تعیین حقوق و دستمزد تاثیر گذار باشد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *