توضیحات مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط سرخپوشان

9:44 - 24 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۲۲۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط سرخپوشان توضیحاتی ارائه داد.

- مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط سرخ‌پوشان توضیحاتی ارائه داد که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*پارگی رباط صلیبی عیسی آل‌کثیر؟ آل کثیر تمرین می‌کند و تست‌های پزشکی را می‌گذراند، اما باید کادر پزشکی ما نظر بدهد. هنوز چیزی مشخص نشده است. پزشکان در تهران پس از تست MRI وی گفتند رباطش پاره شده، اما وقتی به شهرستان رفت، تمرین کرد و پزشکی در شهرستان گفت رباط پاره نشده و مشکوک است. اکنون به تهران آمده و تست‌هایی را زیرنظر کادر پزشکی انجام می‌دهد.

*تست کرونای مهدی ترابی مثبت شده و اکنون در قرنطینه است. عالیشاه در تمرین شرکت می‌کند و نعمتی هم به دلیل مصدومیت در تمرین نیست. پهلوان پس از منفی شدن تست کرونا و سرلک به دلیل بهبودی مصدومیتش به تمرینات بازگشته‌اند.

*رامین رضاییان ساعت ۲۰ شب گذشته توانست قراردادش را با الدحیل فسخ کند؛ در روز‌های گذشته چندین جلسه با مدیران الدحیل برگزار شد و در نهایت ساعت ۲۰ شب گذشته، رضاییان توانست قراردادش را با این باشگاه فسخ کند و به پرسپولیس بیاید. پشتیبانی مالی برای عقد قرارداد با رامین رضاییان توسط کارگزار انجام شد.

*طرف قطری مقداری سخت گرفته و رضایت نمی‌داد، اما در نهایت با تلاش باشگاه و درویش و البته رضاییان و مدیربرنامه‌هایش، در نهایت شب گذشته این اتفاق افتاد. رضاییان امروز به تهران می‌آید و پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، از فردا می‌تواند با صلاحدید کادرفنی در تمرینات شرکت کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *