درویش: تنها باشگاهی هستیم که آنقدر در و پنجره‌اش بسته می‌شود/ باید بازیکنی بیاوریم که مشکلات پرسپولیس را مرتفع کند

23:31 - 23 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۱۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تنها باشگاهی هستیم که آنقدر در و پنجره‌اش بسته می‌شود.

- رضا درویش پس از عقد قرارداد رامین رضاییان در جمع خبرنگاران اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*بعد از نزدیک به ۲۰ روزه امروز موفق شدیم رضایت بگیریم و با رضاییان قرارداد ببندیم و خواسته‌های کادرفنی و هواداران را جامه عمل بپوشانیم. فعلا رضایت گرفتیم و قرارداد نیم فصل را بستیم. او الان بازیکن آزاد است و بعدا قرار است برای فصل بعد وارد مذاکره شویم. مبلغی هم که باشگاه الدحیل خواسته بود را با کارگزار توافق کردیم و آن‌ها هم همکاری کردند.

*دنبال این هستیم که بازیکن آزادی که بتواند خواسته کادرفنی را براورده کند و در حد نام پرسپولیس باشد را جذب کنیم. بعضی وقت‌ها دوستان می‌گویند فلان تیم ۱۰ بازیکن گرفته ولی کادرفنی ما معتقد است ما باید بازیکنی بیاوریم که مشکلات پرسپولیس را مرتفع کند. صرف اینکه ما ۴ بازیکن بیاوریم و گره از کار پرسپولیس باز نکند مدنظر کادرفنی نیست. 

*چند روز پیش با گل‌محمدی تا ۴ صبح پیگیر کار یک بازیکن بودیم. جا دارد از گل محمدی و همکارانش تشکر کنم که نزدیک به ۱۰۰ فیلم بازیکن دیدند که این کار سختی است.

*مشکلات ما را همه خبر دارند، شاید تنها باشگاهی هستیم که آنقدر در و پنجره‌اش بسته می‌شود. امروز دیدم که یک باشگاه چطور با بدهی های زیادی که دارد پنجره‌اش باز شده است. از وزیر تشکر می‌کنم که اگر مساعدت او نبود شاید برخی‌ها باز هم دنبال بهانه بودند. یک بازیکن از ۱۲ سال پیش طلبکار بوده، اما چطور ممکن است بعد از ۱۰ سال این همه مدیر آمدن و رفتند و خیلی‌ها پز دادند که مشکل نیست ولی دیروز این بازیکن آمده است. ما منکر دادن حق نیستیم ولی این چه وضعی است ایجاد شده و دلشوره و نگرانی برای هواداران و کادرفنی ایجاد شده است.ان شالله بتوانیم با همدلی و وفاق جام ششم را به دست بیاوریم.

*توافقی با باشگاه فولاد انجام داده بودند و ما موافقت کردیم. طبیعتا وقتی یک بازیکن می‌رود یک مبلغی را باید بدهند که توافق شد. برای شیری هم ارزوی موفقیت می‌کنیم.

*آجورلو که گفته بود درویش گفته است نمی‌دانستم مشکلات پرسپولیس تا این اندازه است؟ آجورلو محبت دارند. جایی نزد یک مسئول بودیم وقتی من مشکلات را گفتم، خود مسئول هم متعجب بود که مگر با این همه مشکلات می‌شود کار را ادامه داد. 

*روزی که من آمدم می دانستم مشکلات است، اما متصور نبودم کسی از ۱۲ سال پیش طلبکار باشد و الان بیاید. این در ذهن من که نه ولی در ذهن کمتر کسی بود. علاوه بر این بدهی‌های از چند وقت قبل بود که رسید دادند و باید آن‌ها پرداخت شود. ضمن اینکه فضایی برای تبلیغات نداریم و همه را قبلا دادند و پولش را گرفتند ولی ما مصمم آمدیم که همه مشکلات را حل کنیم تا دل هواداران شاد شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *