رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کرم‌رودی: «بی‌رویا» ژانر جدیدی را به مخاطب سینما پیشنهاد می‌کند

13:30 - 24 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۱۷۷
بازیگر فیلم سینمایی «بی‌رویا» گفت: به نظر من مخاطبان از این فیلم استقبال خواهند کرد، زیرا «بی رویا» ژانر جدیدی را به مخاطبان سینما پیشنهاد می کند.

شادی کرم رودی در گفت‌وگو با میزان، درباره ایفای نقش در فیلم سینمایی «بی‌رویا» گفت: فیلم سینمایی «بی رویا» چالش متفاوتی برای من بود، در این فیلم باید سه نقش متفاوت را در یک فیلم بازی می‌کردم و از سویی این حضور نباید به عنوان یک تکه اضافه احساس می‌شد.

وی در همین راستا ادامه داد: کاراکتر من در این فیلم دچار یک بی هویتی شده بود، بعد از این بی هویتی، یک هویت تازه به وی تحمیل شده بود که آن هم در سه بعد خاص باید به نمایش گذاشته می‌شد و من تمام سعی‌ام را انجام دادم تا این نقش قابل قبول بازی شود و کاراکتر در هر لحظه به درستی در داستان به حرکت در آید. 

بازیگر فیلم سینمایی «بی‌رویا» درباره همکاری با آرین وزیردفتری در مقام کارگردان اثر اضافه کرد: کار با وی به واقع رویایی بود، من قبلا هم در یک فیلم کوتاه با وی همکاری کرده بودم، اما این فیلم زمین تا آسمان با فیلم کوتاه فرق می‌کرد، برای این پروژه من نزدیک به چهل جلسه فیلمبرداری داشتم و از لحظه به لحظه این حضور لذت بردم. 

وی در همین رابطه افزود: از سویی همکاری با صابر ابر و طناز طباطبایی برای من بسیار تجربه خوبی بود، به طور کلی به نظر من فیلم «بی رویا» گروه بی نظیری را به همراه داشت. 

این بازیگر جوان سینما درباره احتمال استقبال مخاطبان در اکران عمومی فیلم «بی رویا» افزود: به نظر من مخاطبان از این فیلم استقبال خواهند کرد، زیرا «بی رویا» ژانر جدیدی را به مخاطبان سینما پیشنهاد می کند، البته این ژانر در سینمای ایران کمتر رخ داده و از سویی خودش هم تلفیق چندین ژانر است که این می تواند برای مخاطب جالب توجه باشد. فکر می‌کنم مخاطب می‌تواند با این فیلم ارتباط برقرار کند و تا اینجا هم از مخاطبان بازخوردهای بسیار خوبی را دریافت کرده ایم. 

کرم رودی درباره علاقه خود به کارگردانی سینما خاطرنشان کرد: من تاکنون بیشتر در عرصه بازیگری تجربه کرده ام اما دوست دارم تا در فیلمسازی کسب تجربه کنم، تاکنون دو فیلم کوتاه ساخته ام و بیشتر به فکر تلاش و تجربه در این بخش هستم. من فعلا در حال کشف سینما هستم. فعلا باید برای کارگردانی همه چیز را به زمان بسپارم و به آهستگی و درست پیش بروم.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *