آمریکایی‌ها با غارت منابع افغانستان به مشکلات این کشور دامن زدند

15:47 - 23 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۰۹۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس مرکز تبیان افغانستان بابیان اینکه پول‌های افغانستان در جیب رژیم جنایت‌کار آمریکاست، گفت: رژیم جنایت‌کار آمریکا بعد از اخراج از افغانستان، برخی از کشورها را از تعاملات تجاری و معاملات بانکی با افغانستان منع کرده است.
حجت‌الاسلام سید عیسی حسینی مزاری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به وضعیت حاکم بر افغانستان، بحران اقتصادی را معضل جدی در این کشور دانست و با اشاره به ریشه مشکلات افغانستان در توطئه‌ها و سیاست‌های سلطه‌طلبانه رژیم جنایت‌کار آمریکا، تصریح کرد: آمریکایی‌ها با غارت منابع افغانستان، به مشکلات این کشور به‌ویژه در حوزه اقتصادی دامن زدند.
 
 
پول‌های افغانستان در جیب رژیم جنایت‌کار آمریکاست/افغانستان به دستور آمریکا با برخی ممنوع المعامله شده است
 
 
قتل و غارت و خلق ناامنی را هنر آمریکایی‌هاست
حسینی مزاری با تأکید بر اینکه پول‌های افغانستان در جیب رژیم جنایت‌کار آمریکاست، قتل و غارت و خلق ناامنی را هنر آمریکایی‌ها در جهان به‌ویژه منطقه و غرب آسیا پشت نقاب دفاع از حقوق بشر برشمرد و بابیان اینکه رژیم تروریست پرور آمریکا، با شعار دفاع از حقوق بشر، در جهان جنایت می‌کند، افزود: آن‌ها حقوق ملت افغانستان را نیز پشت این نقاب ۲۰ سال پایمال کردند.
 
 
پول‌های افغانستان در جیب رژیم جنایت‌کار آمریکاست/افغانستان به دستور آمریکا با برخی ممنوع المعامله شده است
 
رژیم آمریکا، برخی از کشور‌ها را از تعاملات تجاری و بانکی با افغانستان منع کرده است
رئیس مرکز تبیان افغانستان با اشاره به اینکه رژیم جنایت‌کار آمریکا بعد از اخراج از افغانستان، برخی از کشور‌ها را از تعاملات تجاری و معاملات بانکی با افغانستان منع کرده است، اظهار داشت: این موضوع هم جزء چالش‌های جدی افغانستان است.
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *