تارتار: بازیکنانی را حفظ کردیم که دوست داشتند بمانند/ استقلال را به دردسر می‌اندازیم

18:31 - 23 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۰۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: سعی کردیم بازیکنانی را حفظ کنیم دوست داشتند در تیم بمانند.

- مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی سنگینی داریم. بازی‌های لیگ امسال، نزدیک هستند و تیم‌ها حتی مقابل مدعی‌ها می‌توانند برنده باشند. تیم ما بعد از تعطیلات توانست تمرین‌های خوبی برگزار کند. مصمم هستیم که حریف را به دردسر بیندازیم. استقلال امسال شرایط خوبی دارد و امیدوارم یک بازی زیبا ببینیم.

*شرایط نقل و انتقالات؟ سعی کردیم بازیکنانی را حفظ کنیم دوست داشتند در تیم بمانند. ما طبق اولویت‌ها لیستی به باشگاه دادیم. برخی اوقات نمی‌شود بازیکنی که دلخواه تیم است، جذب شود. من از باشگاه ذوب‌آهن برای جذب بازیکنان تشکر می‌کنم و فکر می‌کنم توانستیم ضعف‌های موجود را برطرف کنیم. سعی کردیم بازیکنانی را جذب کنیم که به تفکرات ما نزدیک هستند.

*فشار‌ها توسط باشگاه ذوب‌آهن؟ من این را قبول ندارم. باشگاه کمال همکاری را با ما داشته است. باشگاه برای جذب بازیکنان تمام سعی خود را کرد. ما نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری داریم و فکر می‌کنم در نیم فصل دوم شرایط بهتری خواهیم داشت.

*جدایی میلاد جهانی؟ بازیکنان دوست دارند جایی بروند که شرایط بهتری داشته باشند. من از جهانی و بازیکنان جدا شده ذوب‌آهن تشکر می‌کنم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

*ساعت برگزاری بازی با استقلال؟ خدا را شکر از سرمای هوا کم شده، اما فکر می‌کنم بهتر بود ۲ ساعت جلوتر می‌افتاد تا شرایط بهتر باشد، اما در کل مهم نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *