فکری: یک اشتباه داوری شیرازه تیم ما به هم ریخت/ توان فنی سپاهان از ما بالاتر بود

17:33 - 23 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۰۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: یک اشتباه داوری و سوت زدن سخت‌گیرانه باعث شد شیرازه تیم ما بهم بریزد.

- محمود فکری در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌ فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان اصفهان اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*باید از بازیکنانم تشکر کنم که با تمام وجود جنگیدند و چیزی که می‌خواستم را در زمین اجرا کردند.

*شاید در بحث فنی قدرت تیم ما به قدرت تیمی سپاهان نرسد. شاید اگر بازیکن‌مان اخراج نمی‌شد و با ۱۱ نفر هم بازی می‌کردیم نمی‌توانستیم تضمین بدهیم که با امتیاز بیرون بیاییم، اما یک اشتباه داوری و سوت زدن سخت‌گیرانه باعث شد شیرازه تیم ما بهم بریزد. فکر می‌کنم اگر چنین خطایی روی تیم ما انجام شود به آن نگاه نمی‌شود، چه برسد به اینکه اخراج کنند. متأسفانه بعضی اوقات داوران به تیم نگاه می‌کنند و می‌بینند نفت مسجدسلیمان است و می‌شود به راحتی بازیکنش را اخراج کرد.

*متأسفانه بعد از اخراج تمام سیستم کاری ما بهم ریخت و نتوانستیم برنامه خودمان را اجرا کنیم. در مجموع با توجه به ۱۰ نفره شدن، بازیکنان‌مان خوب دویدند و جنگیدند. در نیمه اول فرصت دیگری به حریف ندادند و با یک گلی که دریافت کردیم کار را تمام کردیم، اما در نیمه دوم در یارگیری اشتباهاتی داشتیم و بازیکنان‌مان فقط توپ را نگاه می‌کردند و بازیکن حریف را نمی‌دیدند.

*باید این ایراد را برطرف کنیم و در بازی‌های آینده امتیازات مدنظر که در توان‌مان است را به دست بیاوریم و در جدول خودمان را بالا بکشیم. در مجموع من از شکل بازی و دوندگی تیم‌مان رضایت دارم. به بازی‌های آینده امیدوار شدم و به نظرم در بازی‌های بعد می‌توانیم امتیازات را به دست بیاوریم و بالا بیاییم.

*نقطه قوت سپاهان را به بازیکنان‌ گفته بودیم که این تیم از جناحین حمله می‌کند. در مورد همه این‌ها صحبت شد. تغییراتی هم بعد از اخراج بازیکن‌مان دادیم، اما گاهی اوقات توان بالای بازیکنان حریف باعث می‌شود اشتباه کنیم. اینکه فقط به بازیکن بگوییم کافی نیست، بازیکنان باید توان هم داشته باشند. همانطور که گفتم اگر ۱۱ نفره هم بودیم توان فنی سپاهان از ما بالاتر بود. اشتباهاتی روی گل‌های خورده داشتیم که به آن اشاره کردم و ان‌شاءالله برای هفته‌های آینده آن را برطرف می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *