رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توزیع گوشت قرمز گرم در میادین میوه و تره بار از امروز/سیب زمینی ۸ هزار تومانی در سامانه بازرگام عرضه می‌شود

12:41 - 23 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۰۱۳
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: از امروز در میادین میوه و تره بار نیز گوشت قرمز گرم توزیع می‌شود به طوری که گوشت گوساله ۱۰۰ هزار تومان، گوشت گوساله گرم درجه یک ۱۴۰ هزار تومان، گوشت گوساله چرخ کرده درجه یک ۱۲۰ هزار تومان و گوشت گوساله منجمد ۱۲۰ هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.
- علیرضا رضازاده در گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص روند توزیع هوشمند گوشت قرمز سه هفته جاری، گفت: در حال حاضر گوشت قرمز در سامانه بازرگام بارگذاری شده و عرضه می‌شود به طوری که در این سامانه گوشت قرمز منجمد به صورت بسته بندی ۴ کیلویی توزیع می‌شود و در آینده به سمت توزیع گوشت قرمز گرم می‌رویم.

وی افزود: از امروز در میادین میوه و تره بار نیز گوشت قرمز گرم توزیع می‌شود به طوری که گوشت گوساله ۱۰۰ هزار تومان، گوشت گوساله گرم درجه یک ۱۴۰ هزار تومان، گوشت گوساله چرخ کرده درجه یک ۱۲۰ هزار تومان و گوشت گوساله منجمد ۱۲۰ هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: هیچ محدودیتی در عرضه گوشت قرمز نداریم و ذخایر در حد مطلوب است تمامی نرخ قیمت‌های اعلام شده تا ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
 
وی در خصوص وضعیت قیمت سیب زمینی در بازار بیان کرد: ۵ میلیون ۲۰۰ هزار تن برآورد تولید انسان است با توجه به مسائل جزئی و اینکه بار محصول سیب زمینی در زمستان کمتر است در بازار تلاطم به وجود آمد و عده‌ای نیز به این تلاطم‌ها دامن زدند، ولی وزارت جهاد کشاورزی به تنظیم بازار سیب زمینی وارد شد به طوری که در حال حاضر در میادین میوه و تره بار سیب زمینی با قیمت ۱۰ هزار تومان و از طریق سامانه بازرگام سیب زمینی با قیمت ۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

رضا زاده در خصوص تنظیم بازار برنج عنوان کرد: فروش اینترنتی برنج آغاز شده و ۲۰۰ هزار تن برنج برای شب عید تخصیص داده شده است همچنین انواع برنج با نرخ‌های مناسب در سامانه بازرگام توزیع می‌شود.

وی در خصوص وضعیت عرضه نهاده‌های دامی گفت: تامین نهاده از دغدغه‌های تولید کنندگان است یکی از مصوبات اصلی ما این بود که نهاده‌های دامی مربوط به بهمن ماه با  مساعدت دولت در سامانه بازارگاه بارگذاری شود و بناست تمامی نهاد‌های دامی تا پایان سال تامین شود.
 
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *