رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فرصت دوباره فدراسیون والیبال به ارومیه برای میزبانی جام باشگاه‌های آسیا

12:07 - 23 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۹۷۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
فدراسیون والیبال به باشگاه شهرداری ارومیه فرصت داد تا دوشنبه هفته جاری بدهی‌های خود را پرداخت کند.

- در شرایطی که قرار بود ارومیه میزبانی رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا را بر عهده داشته باشد اما بدهی تیم شهرداری ارومیه به طلبکاران خارجی خود باعث شد این میزبانی با اما و اگرهایی روبرو شود. فدراسیون والیبال والیبال به این باشگاه فرصت داده بود که با پرداخت بدهی‌های خود بتواند به عنوان میزبان در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند؛ اما این بدهی‌ها تاکنون پرداخت نشده است.

در شرایطی که گفته می‌شد اصفهان و یزد دو شهری هستند که از بین آنها میزبان جدید جام باشگاه‌های آسیا انتخاب می‌شود؛ اما کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان‌غربی از فدراسیون والیبال چند روزی را مهلت خواست تا بتواند شرایط را برای میزبانی ارومیه از جام باشگاه‌های آسیا فراهم کند.

بر همین اساس فدراسیون والیبال یک بار دیگر با دادن مهلت به مسئولان ورزش ارومیه موافقت کرد و قرار بر این شد که تا دوشنبه هفته جاری این فدراسیون برای انتخاب میزبان جدید جام باشگاه‌های آسیا دست نگه دارد. باید دید مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه می‌توانند تا آن زمان بدهی‌های خود را پرداخت کنند یا خیر. از طرف دیگر سالن والیبال ارومیه هم با نواقصی روبرو است و این مسئله هم یکی از دغدغده‌های فدراسیون والیبال برای میزبانی جام باشگاه‌های آسیا است.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *