فنونی‌زاده: فرجی و اسدی در حد و اندازه‌ پرسپولیس نیستند/ به دوران اوت دستی برگشتیم

0:01 - 24 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۹۶۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم، گل‌محمدی از فرجی و اسدی چه چیزی دیده است؟ آن‌ها در حد و اندازه پرسپولیسی نیستند و بسیار ضعیف بازی می‌کنند.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره باخت پرسپولیس در سوپر جام مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: بازیکنان زحمت کشیدند؛ اما کاش گل‌محمدی به جای دقیقه ۶۰، از اول بازیکنانی که در شرایط بازی نبودند را نمی‌گذاشت؛ ۲۵ دقیقه تاثیر آنچنانی ندارد.

وی ادامه داد: نمی‌دانم یحیی گل‌محمدی از فرجی و اسدی چه چیزی دیده است؟ آن‌ها بسیار ضعیف بازی کرده و در حد و اندازه پرسپولیس نیستند، کادر فنی نباید از آن‌ها استفاده کند. وقتی شیری از تیم اخراج شد، کادر فنی باید قبل از اینکه کار به جا‌های باریک برسد، تعویض خوب انجام می‌داد.

*پرسپولیس مهاجمی می‌خواهد که گره بازی را باز کند

فنونی‌زاده افزود: با اینکه فولاد خوزستان فینالیست جام حذفی بود؛ اما تاکتیک خاصی نداشتند و فقط در دقیقه ۹۷ خطرناک ظاهر شدند. به نظرم چنانچه ابراهیمی زودتر به زمین می‌آمد، بهتر می‌توانست گل بزند، شاید می‌توانستیم از ضربات ایستگاهی به گل برسیم و در نوک حمله هم از این بازیکن استفاده کنیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه به دوران اوت دستی رسیدیم. مهدی ترابی می‌توانست در این بازی مثمرثمر باشد. پرسپولیس بازیساز ندارد، این را برای چندمین بار می‌گویم. پرسپولیس باید مهاجمی داشته باشد که چنانچه مسابقه‌ای مانند فولاد خوزستان پیش بیاید، بتواند گره بازی را باز کرده و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کند.

*بازیکنان بی‌کیفیت پرسپولیس توانایی گل زدن نداشتند

فنونی زاده افزود: تنها با تاکتیک پشت دفاع، نمی‌توان کارایی داشت. در بسیاری از دقایق فولاد خوزستان در لاک دفاعی بود؛ اما بازیکنان بی‌کیفیت توانایی گل زدن نداشتند. تیمی که ۲۰ روز تمرین نکند، نمی‌توانیم از آن انتظار بیشتری داشته باشیم. این بضاعت پرسپولیس نبود. درست است، این جام از لحاظ آماری به حساب نمی‌آید، اما از نظر وجهه شخصی ارزشمند و جز دارایی‌ها به حساب می‌آید، مثلا می‌گویند، در سال ۱۴۰۰ سوپرجام هم متعلق به پرسپولیس بود.

وی در پایان در خصوص نحوه بازی فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس، خاطرنشان کرد: فولاد بازی‌ای که انتظارش می‌رفت، انجام نداد. در خط دفاع پرسپولیس سیدجلال حسینی باید توپ‌ها را رد می‌کرد. متاسفانه گلی که فولادی‌ها زدند با اشتباه دفاع پرسپولیس بود. فولادی‌ها مانند کشور‌های عربی بازی کردند و وقت کشی می‌کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *