قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

17:03 - 22 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۹۰۶
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای به تشکر و قدردانی از حضور ملت در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن پرداخت.

- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای از حضور ملت در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی و تشکر کرد.

متن این اطلاعیه تقدیر و تشکر به شرح زیر است:

بـسـم الله الـرحمـن الـرحیـم

یوم الله بیست و دوم بهمن؛ آوردگاه اقتدار و افتخار ملت بزرگ ایران و به شکرانۀ چهل و سه سال مقاومت و ایستادگی و فتح قله‌های عزت و شرافت، مقارن با ایام پرفضیلت ماه رجب و طلوع چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، افق‌های روشنی از امید و بالندگی، رشد و تعالی را نویدبخش است.

تجلی وحدت و همبستگی که در عزم و اراده راسخ و ایمان خالصانه و بصیرت بی‌همتای ملت شگفتی‌آفرین و متحد و زمان‌شناس ایران اسلامی نمایان شد، تا با اعتماد و توکل به قادر متعال عزت، استحکام و عظمت انقلاب اسلامی را در چهل و سـومیـن سالگرد تولد انقلاب اسلامی در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذارده و دیگر بار بر راه و آرمان حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» تأکید نماید.

ملت مقاوم و همیشه در صحنه ایران اسلامی، بار‌ها با حضور حماسی و انقلابی خود در مراسم و مناسبت‌های ملی همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و دشمنان این نظام را مأیوس کرده است.

این بار نیز علی رغم شرایط کرونایی و با طراحی نوآورانه نسبت به حضور مردم شریف در شهر‌های با رنگبندی قرمز در شکل موتوری و خودرویی خانوادگی و در دیگر شهر‌ها با حضور حماسی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی؛ حضوری وحدت‌بخش، عظیم و خیره کننده در جشن بزرگ چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و امام شهدا و نیز سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را رقم زده و دنیا را مبهوت وحدت، عظمت و اقتدار خود کرده؛ به حق سزاوار تقدیر و تشکر است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تشکر از ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی اعلام می‌دارد؛ ملت انقلابی ایران با رقم زدن ۲۲ بهمن ماندگار و تماشایی‌تر از قبل و تبلور عینی شعار «جشن ملی ۱۴۰۰» بار دیگر پایبندی به ارزش‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) و تبعیت محض از مقتدای عظیم الشان امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را به جهانیان نشان داد.

«شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» به عنوان خادم مردم در عرصه مراسم و مناسبت‌ها، از حضور آگاهانه، پر شور و حماسی مردم فهیم، بصیر و لحظه‌شناس سراسر کشور از هر قشر و با هر سلیقه‌ای که با درک درست و حضور در صحنه، منجر به خلق حماسۀ ماندگاری دیگر در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی گردیدند، تقدیر و تشکر نموده و مراتب سپاس و امتنان خود را از این ملت و تمامی فجر آفرینان، فجر باوران و فجر یاوران اعلام نموده و به رسم ادب و نشانۀ احترام دستان و بازوان مردم شریف و فهیم ایران بوسه باران می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *