فکری: می‌خواهیم از سپاهان امتیاز بگیریم/ باید نیم فصل گذشته را فراموش کنیم

20:01 - 22 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۹۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: باید نیم فصل گذشته را فراموش کنیم و با یک روحیه جدید پا به مسابقات بگذاریم.

- محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌ فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان اصفهان اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*بازی فردا برای ما مهم است و می‌خواهیم از این بازی امتیاز بگیریم. باتوجه به تعطیلاتی که داشتیم، توانستیم تعدادی بازیکن جذب کنیم و تمرینات‌مان را به خوبی پشت سربگذاریم. امیدواریم برای بازی فردا بازیکنان ما با تمام وجود به میدان بیایند و نیم فصل گذشته را فراموش کنند و با یک روحیه جدید پا به مسابقات بگذارند.

*سپاهان همیشه یکی از تیم‌های خوب کشورمان بود و همیشه یکی از مدعیان قهرمانی است. آنها تیم بزرگی هستند که ساختار خوبی دارند. آن‌ها تاکنون نتایج بسیار خوبی گرفتند، اما در مسیر، برخی مشکلات باعث شده تا نتایج دلخواه را به دست نیاورند.

*سپاهان همیشه سپاهان است و مدعی. کار سختی مقابل سپاهان داریم. امیدواریم با انگیزه بازیکنان‌مان، بازی خوبی ارائه دهیم و از این بازی امتیاز کسب کنیم. امیدوارم بازی زیبایی شود. برای این بازی محرومی نداریم.

*امین اسدی، مهدی هاشم نژاد، احمد جبوری، محمد مشایخ و حسن مرادی را اضافه کردیم. پیمان میری را هم جذب کردیم، اما هنوز اضافه نشده است. ۵ بازیکن جدید در تیم ما هستند و یک جای خالی دیگر داریم که به عنوان بازیکن آزاد اضافه می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *