نویدکیا: فوتبال زیبا باعث نشد نتایج دلچسبی بگیریم/ با بازیکنان اتمام حجت کردیم

20:25 - 22 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۸۹۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هرچه بخواهیم بگوییم توجیه است و فوتبال زیبا باعث نشد نتایج دلچسبی بگیریم.

- محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌ فوتبال سپاهان اصفهان مقابل نفت مسجدسلیمان اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*نیم فصل سختی را گذراندیم و امتیازات زیادی از دست دادیم. هرچه بخواهیم بگوییم توجیه است و فوتبال زیبا باعث نشد نتایج دلچسبی بگیریم. در تعطیلات تلاش کردیم بازیکنان استراحت و ریکاوری کنند و بعد از آن بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم. شرایط را روز به روز سعی کردیم بهتر کنیم درباره خیلی از مسائل با بازیکنان صحبت کنیم.

*در برخی مسائل با بازیکنان اتمام حجت کردیم چون باید بسیار سخت‌تر کار کنیم و تمرکز بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم. ما دیگر بازی راحتی نداریم و نباید امتیازی از دست دهیم. می‌دانیم روزهای سختی داریم اما می‌توانیم با بازی‌های خوب‌مان هواداران و تیم را خوشحال کنیم.

*فردا با نفت بازی می‌کنیم و سال قبل هم بازی‌های سختی مقابل آن‌ها داشتیم. نفتی‌ها از نظر ساختاری شرایط خوبی دارند و باید تلاش زیادی کنیم تا نتیجه خوبی به دست آوریم. ما مصدوم نداریم اما محمدرضا حسینی و ولسیانی محروم هستند.

*فردا روز سختی برای ماست و باید با نظم خوب در بازی ظاهر شویم و امتیاز کسب کنیم. ما باید نوع بازی خودمان را انجام دهیم. آن‌ها در ساختار دفاعی سعی می‌کنند خوب باشند اما باید ایده‌های بهتری داشته باشیم و از فضاها استفاده کنیم.

*نفت مسجدسلیمان در یک روز ۶ بازیکن جذب کرده و تنها چیزی که برای ما مجهول است این است که با چه ساختاری می‌خواهند بازی کنند. باید خودمان را خیلی زود با شرایط وقف دهیم و مالکیت بالایی داشته باشیم تا موقعیت‌سازی کنیم. اگر نتوانستیم قطعا به مشکل می‌خوریم.

*عملکرد تیم در فصل نقل و انتقالات؟ بازیکنانی که جذب کردیم را قبلا می‌شناختیم و روی آن‌ها تحقیق هم کردیم. در کنار تیم هستند و اگر نیاز باشد به تیم کمک می‌کنند. برای این‌که بازیکنی از ما جدا شد، بازیکن گرفتیم.

*نمی‌خواهیم تغییرات زیادی داشته باشیم و باید ثبات‌مان را بیشتر حفظ کنیم. خرید دیگری نیاز نداریم. ما برای این‌که بازیکن از ما جدا شد، سعی کردیم بازیکن جذب کنیم و به جز این مساله چندان نمی‌خواستیم تغییرات پیچیده‌ای داشته باشیم. قبلش هم با باشگاه صحبت کرده بودم که تا کسی جدا نشود، بازیکنی جذب نکنیم. خرید دیگری نیاز نداریم و با همین نفرات ادامه می‌دهیم.

*حضور جانواریو در اصفهان؟ ما با هم باشگاهی بودیم و در کنار هم بازی کردیم. خوشحال شدم او را دیدم. او با یک گروه به اصفهان آمد و از باشگاه سپاهان دیدن کردند و دوست دارند با باشگاه ما ارتباط داشته باشند. برایش آرزوی موفقیت دارم. او یکی از بهترین خارجی‌های ایران بود. بازیکنان اسم و رسم‌دارتر به ایران آمدند و موفق نبودند، اما جانواریو با وحود اینکه اسم و رسم کمتری داشت، بهترین کیفیت را از خود نشان داد و جام‌های زیادی به دست آورد.

*ما در خیلی از آمارها بهترین تیم ایران بودیم اما به خاطر آمار به ما امتیاز نمی‌دهند. باید با واقعیت‌ها زندگی کنیم و از شانس‌هایمان بیشتر استفاده کنیم. همان‌قدر که کمترین شانس را به حریفان دادیم اما گل‌هایی خوردیم که بازی را از دست دادیم. در تعطیلات سعی کردیم به تیم کمک کنیم.

*در نیم فصل اول شاید بچه‌های‌ ما دلشان می‌خواست زودتر گل بزنند و روی آن‌ها فشار بود. همین مساله باعث شد سپاهان نتواند نتایج دلخواه را کسب کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *