رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان فارس: مردم در هر شرایطی دوستدار آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی هستند

15:21 - 22 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۸۸۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: مردم در هر شرایطی دوستدار آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی، رهبری و خون شهدا هستند.
- حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه که به خاطر شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا به صورت خودرویی برگزار شد گفت: مردم ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ثابت کردند که در هر شرایطی به آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی، رهبری معظم انقلاب و خون شهداء پایبندند و این حضور پر شور نمایانگر بصیرت، همدلی ضمیر روشن و آگاه و موقعیت شناسی ملت شریف ایران است که همواره در مقاطع سخت با حضور خود انقلاب را بیمه می‌کنند.

وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن را ستود و آن را نشانه اقتدار و پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود: دشمنان انقلاب یک سال توان خود را به کار می‌گیرند تا حضور مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن کمرنگ نشان دهند، اما هر سال با حضور همه اقشار و علاقمندان به انقلاب نقشه‌ها و برنامه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اینکه محدودیت‌ها نیز مانع حضور مردم در حمایت از انقلاب و دستاورد‌های انقلاب نشده است گفت: این امر پیامی به سران استکبار است که مردم همواره پشتیبان و دوستدار انقلابشان هستند.

وی تاکید کرد: راهپیمایی عظیم مردم ما در این روز بیانگر مقاومت و ایستادگی مردم قهرمان ایران اسلامی در مقابل توطئه‌ها و تهدید‌های دشمنان انقلاب و حراست و حفاظت از استقلال کشور و منافع ملی در مسیر دستیابی به اهداف والای انقلاب اسلامی است. بی تردید این حضور باشکوه نقشه‌های شوم و شیطنت‌های سیاستمداران مستکبر غربی را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

گفتنی است رئیس کل دادگستری استان فارس، معاونین و جمعی از قضات و کارکنان دادگستری فارس همدوش با سایر هموطنان در سراسر کشور در قالب کاروان خودرویی در این مراسم حضور یافتند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *