سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با رسیدگی تخصصی به پرونده ها به دنبال صیانت از نیروهای مسلح است

16:11 - 22 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۸۴۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح همواره حامی و پشتیبان نیرو‌های مسلح بوده و با رسیدگی تخصصی به پرونده‌ها به دنبال صیانت از نیرو‌های مسلح است.
- فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح دیدار کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در این دیدار با بیان اینکه این مرجع قضایی همواره حامی و پشتیبان نیرو‌های مسلح بوده است، گفت: این سازمان با رسیدگی تخصصی به پرونده‌ها و اجرای برنامه‌های آموزشی در جهت پیشگیری از وقوع جرم به دنبال حفظ اقتدار و تقویت جایگاه فرماندهی و صیانت از نیرو‌های مسلح است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به سوابق درخشان نیروی دریایی در حراست از کیان و مرز‌های آبی کشور، اظهار کرد: در تجاوز استعمار انگلیس به کشور عزیزمان در جنگ جهانی دوم، نیروی دریایی این افتخار را داشت تا با جانفشانی مردانی همچون دریادار بایندر در مقابل متجاوزان ایستادگی کند.

وی با اشاره به کارنامه درخشان نیروی دریایی در هشت سال دفاع مقدس، گفت: در جنگ تحمیلی نیز دلاورمردان نیروی دریایی در حمله به سکو‌های نفتی البکر و الامیه در آذر ۱۳۵۹، نیروی دریایی عراق را در خلیج فارس تا پایان جنگ فلج کردند و در دفاع از کشور اسلامی خوش درخشیدند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به پیشرفت‌های این نیرو در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: نیروی دریایی بعد از جنگ در عرصه‌های دفاعی و ساخت زیر دریایی و سایر تجهیزات دفاعی و موشکی پیشرفت‌های بسیارخوبی داشته و از زمان انتصاب امیر دریادار شهرام ایرانی این پیشرفت‌ها سرعت بیشتری به خود گرفته است و البته این امر نشان از درایت بالای فرمانده معظم کل قوا در انتصاب فرمانده جدید نیروی دریایی دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با تأکید بر تلاش کارکنان نیروی دریایی در جلب رضایت فرماندهی معظم کل قوا به تلاش این نیرو در جهت پیشگیری از حوادث اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه نیروی دریایی یک نیروی تجهیزات محور می‌باشد، آسیب پذیری بیشتری نسبت به سایر نیرو‌ها داشته و جبران صدمات وارده سخت‌تر است.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *