پیام محمد اله‌یاری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر

11:53 - 22 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۸۳۶
محمد اله‌یاری سرپرست دفتر موسیقی و رئیس سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به مناسبت سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر پیامی را منتشر کرد.

در متن پیام محمد اله‌یاری چنین آمده است: ریشه‌های هنر در ایران زمین گسترده و تنیده در تار و پود تاریخ این کشور است.

در این میان هنر موسیقی نیز جایگاه والایی داشته و شادی بخش فراز و صعود‌های مردم در عرصه‌های مختلف بوده است. در نیم قرن اخیر نمونه بارز آن همراهی موسیقی با قیام مردم ایران در پیروزی انقلاب اسلامی و سپس دفاع مقدس و در دوره معاصر است.

جشنواره موسیقی فجر بیش از سه دهه از عمر خود را سپری کرده است و اکنون در آستانه برگزاری سی و هفتمین دوره با امید فراوان، چشم به رویش‌های جدید در گام دوم انقلاب اسلامی دارد. این جشنواره پذیرای حضور هنرمندان پیشکسوت و جوان برای خلق آثار ارزشمند و انسان ساز است. جشنواره با داشتن بخش‌های مختلف و پرداختن به گونه‌های مختلف موسیقی، سعی دارد رنگین کمان زیبایی از این هنر اصیل را در پیش چشم مخاطبان تصویر کند. در این دوره نیز بیماری کرونا محدودیت‌های فراوانی را برای برگزارکنندگان و مخاطبین باعث شده است. اما همگی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصمم هستیم تا کام مردم با برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، شیرین‌تر باشد.

از همراهی هنرمندان گران‌قدر و شریف موسیقی و تلاش‌های دبیر محترم و همکاران دبیرخانه جشنواره در برگزاری سی و هفتمین دوره جشنواره موسیقی فجر سپاسگزارم و امیدوارم در دولت مردمی با افزایش مشارکت هنرمندان، شاهد برپایی بهتر و پربارتر رویداد‌های موسیقایی باشیم.

محمد اله‌یاری/ سرپرست دفتر موسیقی و رئیس سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *