دعوت رییس مجلس از اقشار مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

21:52 - 21 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۷۶۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از ملت بزرگوار ایران برای حضور حماسی در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن دعوت کرد.

-  محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پیامی از ملت بزرگوار ایران برای حضور حماسی در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن دعوت کرد.

متن پیام رییس مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه درخشان بهمن برای ملت بزرگ ایران تقارن مبارک پیروزی انقلاب اسلامی و تجلی عشق و ارادت به قیام‌خواهی و نهضت بنیانگزار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) می‌باشد که ثمره قیام ملت و خون پاک شهیدان گلگون کفن پایه‌گذاری نظام جمهوری اسلامی می‌باشد.

دهۀ مبارک فجر جلوه‌های ارزش‌ها و آرمان‌های اصولی انقلاب یعنی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را برای ملت رشید و عدالتخواه ایران به ارمغان آورد.

در واقع با طلوع فجر پیروزی انقلاب اسلامی آفتاب درخشان استقلال و عدم وابستگی به شرق و غرب و آزادگی ملت مبارز و قهرمان ایران را در جغرافیایی جهان روشن و تابنده و نورباران ساخت.
ملت شریف ایران در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچون سال‌های گذشته با شعار محوری «جشن ملی ۱۴۰۰» بار دیگر با حضور منسجم و معنادار خویش تبلور اقتدار و افتخار انقلاب و قیام خویش را که مبتنی بر تعالیم نبوی و انقلابی می‌باشد به رخ جهانیان کشیده و به آنان ثابت خواهند کرد که این ملت همچون گذشته با ولایتمداری و تبعیت از رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری تا پای جان بر آرمان‌های نظام خواهند ایستاد.

مردم سلحشور و بابصیرت ایران اسلامی در سراسر کشور با حرکت اتقلابی خویش در صبح روز جمعه ۲۲ بهمن و با تاکید بر رعایت تمامی دستور العمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی، آیین شکوهمند سالگرد پیروزی انقلاب و فجر نهضت اسلامی را با عظمت و اقتدار برگزار خواهند کرد.

اینجانب بعنوان خدمتگزار ملت از مردم آگاه و سلحشور ایران اسلامی و از تمامی اقشار و گروه‌ها و دلسوزان نظام دعوت میکنم بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و آمیخته با بصیرت خویش در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن، اقتدار و افتخار «شکوه وحدت و همبستگی حضور ملی، عزت و عظمت» و پایبندی و وفاداری به آرمان‌های بنیانگذارفقید انقلاب (ره)، شهدای گرانقدر و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری را متجلی سازند.


محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *