پیام وزیر بهداشت به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران

0:13 - 22 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۷۵۸
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت.

طبق گزارش وبدا، بهرام عین اللهی،  در پیامی، فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را گرامی داشت.

متن  پیام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۲ بهمن سرآغاز فصل تازه‌ای در حیات اجتماعی بشر و رویای تحقق یافته ستم دیدگان است. روزی که اراده ملت با زعامت رهبری آگاه و شجاع و در سایه رهنمون‌های رهایی بخش اسلام بر حکومت ظلم، تبعیض، فساد، خودکامگی و سرسپردگی پیروز شد.

این روز تاریخی و سرنوشت ساز آغاز گشوده شدن در‌های تازه‌ای از استقلال، خودباوری، شکوفایی و پیشرفت مقابل دیدگان ملت آگاه و سرافراز ایران بود.

نقش پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان نیز در دوران پر فراز و نشیب نهضت و مبارزات خونین مردم علیه رژیم طاغوت نقشی اثر گذار و ماندگار بود.

قطع وابستگی به دولت‌های استعماری، خودکفایی و پشرفت‌های علمی، احیای ارزش‌های دینی و انسانی و توسعه زیرساخت‌های علمی و پژوهشی به ویژه در حوزه‌های بهداشت و درمان، تنها بخشی از دستاورد‌های مهم پیروزی انقلاب اسلامی است که امروز در تربیت نیرو‌های متخصص، تولید واکسن و دارو و ارتقای شاخص‌های سلامت موجب سرافرازی ملت بزرگ ایران در منطقه و جهان شده است.

توفیقات ارزشمند فرزندان این مرز پرگهر در کنترل بیماری کرونا، ساخت واکسن‌های متعدد و با کیفیت داخلی با اتکا به دانش جوانان عالم کشور و انجام واکسیناسیون گسترده علیرغم همه فشار‌ها و تحریم‌های ظالمانه و تبلیغات منفی رسانه‌های معاند، نتیجه همان خودباوری و خوداتکایی است که انقلاب اسلامی با تقدیم هزاران شهید و با رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری به ملت صبور و سرافراز ایران اسلامی هدیه داده است.

اینجانب فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم شریف و بزرگوار ایران، خانواده معظم شهدا و خانواده خدوم، صبور و ایثارگر حوزه سلامت تبریک می‌گویم و امیدوارم به لطف پروردگار، هدایت رهبر فرزانه انقلاب و همت مردم انقلابی روزی پرچم رفیع این نهضت بزرگ را به دست صاحب اصلی آن حضرت، ولی عصر (عج) برسانیم.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

بهرام عین اللهی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *