رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیدل: فیلم «نمور» اصلا شبیه فیلم کوتاه نیست/ادبی: رضایت مردم از جایزه برایم مهمتر است

18:32 - 21 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۷۵۵
نشست خبری فیلم سینمایی «نمور» به کارگردانی «داوود بیدل» با حضور عوامل این فیلم سینمایی و اهالی رسانه در برج میلاد تهران موسوم به خانه جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

- نشست خبری فیلم سینمایی «نمور» به کارگردانی «داوود بیدل» با حضور عوامل این فیلم سینمایی و اهالی رسانه در برج میلاد تهران موسوم به خانه جشنواره فیلم فجر برگزار شد. 

سیدیاسر جعفری تهیه کننده درباره روند تولید این اثر گفت: ما یکسال پیش از تولید فیلمنامه را دریافت کردیم، بعد از عقد قرارداد برای فیلمنامه با داوود بیدل به توافق رسیدیم و نهایتا به تولید این فیلم سینمایی رسیدیم.

سمیرا حسن پور درباره ایفای نقش در این فیلم گفت: این فیلم و نقشی که در آن بازی کردم چالشهای خوبی برایم داشت، به لحاظ سنی و مفهومی نقشی بود که تاکنون تجربه نکرده بودم. به نظر من اگر نقشی دیده می شود حاصل تلاشی گروهی است.

سید یاسر جعفری درباره انتخاب لوکیشن شمال اضافه کرد: فیلمنامه اثر می طلبید که این فیلم در شمال رخ دهد، در ایده اولیه هم این اتفاق آمده بود و ما تصمیم گرفتیم آن را در بندر انزلی بسازیم.

داوود بیدل کارگردان فیلم سینمایی «نمور» در ابتدای صحبت‌های خود گفت: ما برای ساخت این فیلم ترجیح دادیم که در پلانها رد پای خاصی از کارگردان نگذاریم، ما در فیلم راحت برخورد می کردیم و سعی کردیم اثری روان ارائه کنیم. 

نوشین معراجی درباره نقدهای وارده بر فیلم اضافه کرد: من سعی کردم در فیلمنامه قصه و گره لحظه به لحظه و پله پله جلو برود، امیدوارم این تلاش موفقیت آمیز بوده باشد. 

داوود بیدل درباره شبیه بودن فیلم به فیلم کوتاه افزود: به هیچ عنوان با این اتفاق روبرو نیستیم، به نظر من فیلمنامه کامل و دقیق و استادانه در متن پیش برود، ما در نمور با اثری ملودرام مواجه هستیم. 

نسیم ادبی درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر اضافه کرد: جایزه گرفتن برای هرکسی جذاب است، من همیشه تلاش می کنم بهترین خود را انجام دهم، برای من مهم ارتباط مخاطب با نقش هایم است، اینکه در نهایت جایزه باشد یا نه مهم نیست، اینکه مردم دوستت داشته باشند بهترین جایزه است. هرکدام از دوستان من در بازیگری این جایزه را بگیرد خوشحال می شوم. 

بهاره کیان افشار در پاسخ به همین سوال اظهار کرد: من هم جایزه گرفتن و سیمرغ را دوست دارم اما فکر نمی کنم که نقشم در فیلم نمور شانس چندانی در گرفتن جایزه داشته باشد، من بی هیچ توقعی این نقش را بازی کردم، هدفم از بازیگری سیمرغ گرفتن نیست اما در هر صورت اگر جایزه ای هم داده شود خوشحال می شوم. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *