رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نوروزی: محمدحسین مهدویان در کارگردانی نابغه است/در سینما بد شانس بوده‌ام

14:00 - 21 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۶۰۷
بازیگر فیلم سینمایی «مرد بازنده» گفت: فراموش نکنیم که رسیدن به نقشم در فیلم «مرد بازنده» طبعا با حضور یک مدیر و کارگردان نابغه در پشت صحنه امکان پذیر شد، محمدحسین مهدویان در کارش نابغه بوده و به خوبی سینما را می‌شناسد.

مجید نوروزی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون حضور در فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان گفت: به نظر من تمام کاراکترهایی که یک بازیگر ایفا می‌کند در نوع خود سختی‌های متفاوتی را به همراه خواهند داشت. به نظر من کاراکتر راحت وجود ندارد و هر نقشی در نهایت یک چالش تازه برای بازیگر محسوب می‌شود. 

وی در همین رابطه ادامه داد: کاراکتر اردلان در فیلم سینمایی «مرد بازنده» سختی‌های خودش را داشت، تمام تلاشم را انجام دادم تا کاراکتری قابل قبول را ایفا کنم، البته این را فراموش نکنیم که رسیدن به این نقش طبعا با حضور یک مدیر و کارگردان نابغه در پشت صحنه امکان پذیر شد، محمدحسین مهدویان در کارش نابغه بوده و به خوبی سینما را می‌شناسد. 

بازیگر فیلم سینمایی «مرد بازنده» در همین راستا تاکید کرد: علاوه بر هدایت درست مهدویان در ایفای نقش اردلان، من پارتنر بی نظیری همچون جواد عزتی داشتم که بی‌نهایت در لحظه به لحظه اثر مرا کمک کرد، علاوه بر عزتی من با اکثریت بازیگران این فیلم بازی کرده بودم و از سویی همواره در پشت صحنه فیلمهای مهدویان رفاقتی مثال زدنی وجود دارد. انرژی خوب و گروهی منسجم باعث شد تا من از همان روز اول راحت باشم و به هیچ وجه احساس موذب بودن نداشتم. 

وی درباره حضور پررنگ خود در سینما اظهار کرد: من از تئاتر کار را شروع کردم و همیشه سعی کردم پله پله به مسیرم ادامه دهم. این آرام قدم زدن در عرصه بازیگری برایم بسیار مهم است، از سویی کمی هم بدشانس بوده ام زیرا نزدیک به شش سینمایی بازی کردم که هیچکدام هنوز اکران نشده اند و باید ببینم بعد از اکران آنها چه اتفاقاتی برایم پیش خواهد آمد. 

بازیگر سریال «گاندو» درباره احتمال ادامه ساخت این سریال اضافه کرد: گاندو هم مثل تمامی آثار به من پیشنهاد شد و در آن بازی کردم، خوشبختانه این نقش از سوی مردم قبول شد و توانستم رضایت آنها را داشته باشم.

نوروزی در همین رابطه خاطرنشان کرد: البته هنوز هیچ صحبتی برای ساخت ادامه گاندو نشده و من هم به واقع اطلاع دقیقی از تصمیم سازندگان اثر ندارم. اینکه این سریال ادامه پیدا کند را باید از سازندگان اثر مخصوصا آرش قادری نویسنده پرسید، بعد از بازی در یک اثر من هم صرفا یک مخاطبم و منتظرم تا بدانم تصمیم سازندگان اثر چیست. 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *