رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حواشی جالب نشست «خائن کشی» با حضور مهران مدیری/غیبت «امیر آقایی» به دلیل ابتلا به کرونا

8:22 - 21 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۶۰۴
دهمین روز از جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تهران موسوم به خانه جشنواره با اکران دو فیلم سینمایی «خائن کشی» ساخته مسعود کیمیایی و همچنین فیلم سینمایی «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی همراه بود.

- دهمین روز از جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تهران موسوم به خانه جشنواره با اکران دو فیلم سینمایی «خائن کشی» ساخته مسعود کیمیایی و همچنین فیلم سینمایی «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی همراه بود. 

دهمین روز مهمترین رویداد سینمایی کشور در برج میلاد همچون دو روز گذشته خود با نخوت فراوانی پشت سر گذاشته شد، در ابتدا فیلم سینمایی «ضد» با تعداد نه چندان زیادی مخاطبان اکران شد و در نهایت نقدهای متفاوتی را از آن خود کرد.

حواشی جالب نشست «خائن کشی» با حضور مهران مدیری/غیبت «امیر آقایی» به دلیل ابتلا به کرونا

از سوی اکثریت اهالی رسانه فیلم سینمایی «ضد» گامی به عقب از سوی کارگردان «لباس شخصی» محسوب می شد، فیلمی که بیشتر به شرح ماجرای واقع هفتم تیر پرداخت و نتوانست موفقیتی همچون فیلم ماجرای نیمروز را از آن خود نماید. 

دومین فیلم جشنواره فیلم فجر در دهمین روز خائن کشی بود، این فیلم پرحاشیه ترین فیلم جشنواره پیش از شروع این رویداد بود، کنار کشیدن مسعود کیمیایی از بخش داوری مهمترین حاشیه این فیلم بود، اما این فیلم هم مثل اکثریت آثار کیمیایی با نقدهای منفی روبرو شد. 

هرچند فیلم «خائن کشی» همچنان از زمانه خود دور بوده و هیچ سنخیتی با روزگار خود ندارد اما نباید از فیلمبرداری، طراحی نور و صحنه تحسین برانگیز این اثر به راحتی گذشت. 

حواشی جالب نشست «خائن کشی» با حضور مهران مدیری/غیبت «امیر آقایی» به دلیل ابتلا به کرونا

اما نشست خبری فیلم سینمایی «خائن کشی» از جمله جالب ترین نشست های جشنواره بود، حضور مهران مدیری و شوخی‌های مداوم وی با علی اوجی و تکذیب حرفهای او مبنی بر دلیل غیبت مسعود کیمیایی در جلسه نشست فضای متفاوتی را به وجود آورد.

از دیگر حواشی مهم روز دهم جشنواره فیلم فجر باید به غیبت امیر آقایی بازیگر نقش اصلی فیلم سینمایی «خائن کشی» اشاره کرد، علی اوجی در حاشیه نشست خبری این فیلم سینمایی به ابتلای امیر آقایی به بیماری کرونا و خانه نشینی موقت وی خبر داد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *