رونمایی از سند جامع پدافند غیر عامل وزارت امور خارجه

17:17 - 20 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۵۶۹
دسته بندی: سیاست
وزیر امور خارجه در بازدید از اولین نمایشگاه پدافند غیرعامل این وزارت‌خانه از سند جامع پدافند غیر عامل شامل بخش‌های کالبدی و اسنادی رونمایی کرد.
- بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، امروز از اولین نمایشگاه پدافند غیرعامل وزارت امور خارجه بازدید کرد.

وزیر امور خارجه در این بازدید از سند جامع پدافند غیر عامل وزارت متبوع شامل بخش‌های کالبدی و اسنادی رونمایی کرد و  ابتکار برگزاری نمایشگاه را در افزایش آگاهی کارکنان وزارت امور خارجه و دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران مفید و موثر ارزیابی کرده تداوم چنین اقداماتی را مورد تأکید قرار داد.

برخی تجهیزات مربوط به پدافند غیرعامل، تولید شرکت‌های دانش بنیان داخلی نظیر دستگاه پایش آلودگی زیستی آب، دستگاه‌های میکروب زدائی از نامه‌ها و مکاتبات کاغذی، لباس و وسایل شخصی و همچنین دستگاه آشکار ساز ریزپرنده‌ها و انهدام آن‌ها در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد و توضیحات کاملی در خصوص نوع عملکرد دستگاه‌های مزبور به بازدیدکنندگان ارائه گردید.

همچنین در این نمایشگاه نمونه‌ها و عناوین مختلف کتاب‌های چاپ شده در زمینه‌های تخصصی پدافند غیر عامل شامل اقتصادی، سایبری، کالبدی، زیستی، پرتوی، شیمیایی و الکترونیکی به نمایش گذاشته شد و کلیپ‌های مربوط به برخی از زمینه‌های تخصصی پدافند غیرعامل به نمایش درآمد.
 
رونمایی از سند جامع پدافند غیر عامل وزارت امور خارجه


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *