رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شاهی: به گرفتن جایزه و سیمرغ فکر نمی‌کنم/«موقعیت مهدی» تصویری متفاوت از دوران جنگ ارائه کرد

14:00 - 20 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۴۵۶
بازیگر فیلم «موقعیت مهدی» گفت: من همواره با همسر شهید باکری در ارتباط بودم و کمکهای فراوانی برای باورپذیر شدن این کاراکتر به من شد، من هیچ فکری به جایزه و سیمرغ نمی کنم، در اصل فکر نمی‌کنم برای بازی در این فیلم بتوانم نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شوم.

ژیلا شاهی در گفت‌وگو با میزان پیرامون انتخاب خود برای حضور در فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» گفت: در ابتدا اینکه چرا و جطور برای این نقش انتخاب شدم را باید از کارگردان اثر «هادی حجازی فر» پرسید. اما مثل همه بازیگران با من تماس گرفته شد، فیلمنامه را خواندم و در نهایت برای حضور در این فیلم انتخابم قطعی شد. 

وی درباره رسیدن به نقش خود در فیلم «موقعیت مهدی» اظهار کرد: این فیلم و در کل این نقش برای من چالش فراوانی داشت، طبیعتا در ابتدا فیلمنامه و تمرینات خودم و بعد از آن کمک فراوانی که هادی حجازی فر به من داشت باعث شد تا بتوانم این کاراکتر را در حدی که می بینید ایفا کنم.

بازیگر فیلم «موقعیت مهدی» جذابیت این فیلم را اینگونه تشریح کرد: بیش از ایفای این نقش همکاری با «هادی حجازی فر» برای من اولویت بود، ما چند باری تا مرز همکاری پیش رفته بودیم ولی هر بار به دلیلی این اتفاق امکان پذیر نشده بود. 

وی در همین رابطه ادامه داد:فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» نگاه متفاوتی به مقوله جنگ و دوران دفاع مقدس دارد، درست است که مضمون اصلی این فیلم دوران جنگ است اما نگاه عارفانه و عاشقانه ای در اثر جریان دارد که پیشتر در آثار پیشین کمتر دیده می شد. موقعیت مهدی نگاهی متفاوت به مقوله جنگ دارد، به نظر من این نگاه نیاز امروز سینما به دوران دفاع مقدس و شخصیت ها و قهرمانان آن دوران است. 

شاهی با اشاره به کمک‌های همسر شهید باکری در رسیدن به نقش خود در فیلم «موقعیت مهدی» خاطرنشان کرد: من همواره با وی در ارتباط بودم و کمکهای فراوانی برای باورپذیر شدن این کاراکتر به من شد، من هیچ فکری به جایزه و سیمرغ نمی کنم، در اصل فکر نمی‌کنم برای بازی در این فیلم بتوانم نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شوم. 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *