دادستان تهران به مناسبت دهه فجر با آزاده و جانباز دادسرای تهران بازدید کرد

12:32 - 20 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۴۳۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب تهران به مناسبت دهه فجر ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دیدار ذوالقرنین جانباز و آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس رفت.

- علی صالحی به مناسبت دهه فجر ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دیدار ذوالقرنین جانباز و آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس رفت.

دادستان تهران هدف از این دیدار را قدردانی از این جانباز و ایثارگر عنوان کرد و گفت: به طور حتم حضور جنابعالی به عنوان یک ایثارگر و بسیجی در مجموعه قضایی و یا در هر مجموعه دیگری منشا خیر و برکت خواهد بود.

وی بیان کرد: انتقال این روحیه و حس بسیجی و انقلابی که شما دارید باعث می‌شود که مجموعه با کار و انگیزه بیشتر و اینکه خواستن توانستن است می‌تواند مشکلات و درخواست‌های مردم را مرتفع کند.

صالحی با اشاره به اینکه وجود نیرو‌های ایثارگر، رزمنده و بسیجی افتخاری برای مجموعه است، تاکید کرد: انتظار می‌رود جنابعالی و سایر ایثارگران با مجموعه تعامل بیشتری داشته باشید تا تفکر بسیجی را هر چه بیشتر از قبل به مجموعه منتقل کنید که به طور حتم ثمرات زیادی خواهد داشت.

دادستان تهران به شرایط حاکم در جنگ اشاره کرد و افزود: سال‌ها اسارت در عراق و شکنجه و صبر و اسقامت شما باعث می‌شود با سعه صدر پاسخگوی مردم باشید و کسی که آن همه سختی و صعوبت را تحمل کرده می‌تواند به مجموعه کمک زیادی کند.

دراین دیدار صالحی، دادستان تهران، با همراهی دو تن از معاونین ستادی با اهداء لوح از خدمات ارزشمند این کارمند آزاده دادسرای تهران تقدیر و تشکر کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *