وزیر کشور: ظرفیت‌های استانی برای توسعه خرمشهر و آبادان بسیج شود

17:14 - 19 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۲۸۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
وزیر کشور خطاب به استاندار خوزستان گفت: از استاندار خوزستان می‌خواهم با بسیج تمام ظرفیت‌ها، زمینه توسعه و آبادانی شهر خرمشهر و آبادان را فراهم سازد تا مردم غیور و انقلابی این شهر در کمال آسایش و آرامش زندگی کنند.
- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در جلسه شورای اداری خرمشهر، گفت: خرمشهر نماد سلحشوری و مقاومت در کشور است و مردم قهرمان این شهرستان شجاعانه در برابر رژیم بعثی ایستادگی کردند.

وزیر کشور افزود: از استاندار خوزستان می‌خواهم با بسیج تمام ظرفیت‌ها، زمینه توسعه و آبادانی شهر خرمشهر و آبادان را فراهم سازد تا مردم غیور و انقلابی این شهر در کمال آسایش و آرامش زندگی کنند.

وحیدی تصریح کرد: ظرفیت‌های توسعه‌ای مهمی به لحاظ وجود بنادر و راه دسترسی به آب در خرمشهر وجود دارد که نیازمند توجهی جدی‌تر به این مقوله در آبادانی بیشتر منطقه است.

وزیر کشور با اشاره به افزایش ظرفیت‌های صادراتی از بندر خرمشهر، اضافه کرد: بندر خرمشهر از مهم‌ترین بنادر کشور است و با توجه به پتانسیل بالای این بندر بایستی بیش از گذشته ظرفیت‌های صادراتی اش فعال شود.

وحیدی ادامه داد: توسعه و آبادانی در گرو جدی بودن، کار جهادی و شبانه روزی و اراده قوی است و باید مدیران استانی با این روحیه در خدمت مردم عزیز باشند.

وی اضافه کرد: در صورت جدیت و اراده قوی، هر کار به ظاهر سختی قابل حل و مدیریت است و برای همین باید همه دستگاه‌ها در محوری مشخص و هماهنگ به کار و تلاش در راستای حل مشکلات مردم همت گمارند.

وحیدی خاطرنشان کرد: موضوع مهم دیگر در حوزه اشتغال آفرینی داشتن خلاقیت و روحیه ابتکاری است و در این خصوص می‌توان بانوان سرپرست خانواده را در حوزه صنایع دستی فعال و به کار گرفت.

وزیر کشور تأکید کرد: نهاد‌هایی مانند کمیته امداد، سازمان بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان امام ورود جدی به این عرصه داشته باشند.

وحیدی اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم توفیق الهی است و باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنیم.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *