مطهری: سبک داوری اکبریان به سود تیم‌های پر سر و صداست/ اخراج شیری به تیم سکته داد

21:45 - 18 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۰۵۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روی سکو‌ها خیلی بی احترامی می‌کردند و من فقط به نیروی انتظامی تذکر دادم که جملات قشنگی نبود.

- حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست مقابل فولاد خوزستان و ناکامی در فتح سوپرجام صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

* به فولادی‌ها تبریک می‌گویم، واقعا تیم لایقی هستند. بازی هم درگیرانه و فیزیکی بود. در نیمه دوم خیلی خوب جلو می‌رفتیم، اما اخراج شیری به تیم سکته داد.
 
* اکبریان از داوری خداحافظی کرد، اما خیلی حرف در مورد استایل داوری او دارم. مرا می‌شناسید هیچ بی احترامی نمی‌کنم، اما او سبک داوری او طوری است که هر تیمی که در داخل و بیرون زمین بیشتر داد و بیداد کند، سوت‌هایش به نفع آن‌ها است.
 
* داور باید شجاعت داشته باشد و نمی‌دانم چرا اینطوری است. تیم‌ها هم به سبک داوری او نگاه و احساس می‌کنند اگر داد و بیداد کنند، منفعت می‌برند. خیلی راجع به او صحبت داشتم، اما در همین حد بسنده می‌کنم و در نهایت به او خسته نباشید می‌گویم.
 
* روی سکو‌ها خیلی بی احترامی می‌کردند و من فقط به نیروی انتظامی تذکر دادم که جملات قشنگی نبود. ما یک تیم هستیم و خودتان همه چیز را دیدید.
 
* صحبتی ندارم، اما همیشه گفتم تمام نفرات مان برای ما ارزشمند هستند و همه زحمت کشیدند. 
 
* با قدرت کارمان را جلو می‌بریم تا قهرمانی را تکرار کنیم، اما در این راه فقط شرایط بازیکن و مربی نیست و همه باید دست به دست هم دهیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *