رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عطایی: جوانگرایی لازمه تیم ملی والیبال است

20:32 - 18 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۰۴۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که سال آینده سه رویداد مهم در پیش داریم، گفت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی از نیمه فروردین آغاز خواهد شد و جوانگرایی لازمه این تیم است.

-طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی در سومین نشست کمیته فنی سال ۱۴۰۰ که امروز (دوشنبه هجدهم بهمن) به ریاست محمدرضا داورزنی برگزار شد، اظهار داشت: والیبال ورزشی است که مسابقات ملی آن متفاوت از دیگر رشته‌ها برگزار می‌شود. نگاه فدراسیون جهانی نیز به بازی‌های ملی است نه باشگاهی.

وی با بیان این‌که فشردگی مسابقات برون مرزی در چند سال گذشته همانند سال ۱۴۰۱ بوده است و این موضوع جدیدی برای والیبال ایران نیست، تاکید کرد: مسابقات والیبال هر سال فشرده بوده و برنامه‌ریزی فدراسیون برای حضور شایسته در مسابقات مهم است که با دقت تدوین و اجرا شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: سال آینده تعداد زیادی بازیکن به اردو تیم ملی دعوت می‌شوند و تمرینات خود را در دو گروه پیگیری خواهند کرد؛ البته این موضوع را هم مدنظر قرار دادیم که حضور در تیم ملی شرایط خاص خود را دارد و بازیکنان شاخص و با شخصیت دعوت خواهند شد.

عطایی با یادآوری این موضوع که تا کنون درباره فهرست دعوت شدگان به اردو هیچ اطلاعاتی به کسی نداده است، گفت: هر صحبتی که به نقل از من درباره دعوت یا دعوت نکردن از بازیکنی می‌شود، تکذیب می‌کنم.

وی تاکید کرد: والیبال ایران در تمام پست‌ها بازیکنان آماده و شاخص دارد و از این نظر زیاد نگرانی نداریم؛ البته در برخی پست‌ها بازیکن خوب کلاً در جهان کم است و این شرایط برای ایران نیز متفاوت نیست.

سرمربی تیم ملی والیبال، افزود: در سال آینده و در راستای جوانگرایی در تیم ملی باید به بازیکنان جوان و با انگیزه فرصت دهیم که شایستگی‌های خود را ثابت کنند. جوانگرایی لازمه تیم ملی است و باید هزینه آن را نیز بدهیم. قطعاً جوانان در اولین سال نمی‌توانند عملکرد بازیکنان باتجربه را داشته باشند، اما باید این مسیر را طی کنیم.

وی گفت: در مجموع کار بسیار سختی در سال آینده داریم و تمرینات ملی‌پوشان بزرگسال در دو گروه در سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد، اما امیدوارم والیبال به جایی برسد که بازیکنان یک تیم از بودن کنار هم خوشحال باشند و این موضوع انگیزه جنگندگی آنان را نیز افزایش دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *