روسیه در مسائل سوریه فعال شده و تعامل خوبی با ایران و سوریه دارد

18:16 - 31 شهريور 1394
کد خبر: ۷۹۴۹۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- رحیم صفوی با بیان اینکه آمریکا با پول کشورهای غربی تروریست‌ها را به جان کشورهای دیگر انداخته است، گفت: روسیه در مسائل سوریه فعال شده است و تعامل خوبی با ایران و سوریه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، رحیم صفوی در سومین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ناجا گفت: آمریکا با پول کشورهای غربی تروریست‌ها را به جان کشورهای دیگر انداخته است و 5 میلیون و 600 هزار دلار برای تامین بمب‌هایی که بر سر یمنی‌ها ریخته شد، هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه آمریکا بازار فروش سلاح را به 100 میلیارد دلار رسانده است، افزود: 15 کشور همسایه داریم که برخی از آنها نمی‌توانند از مرزهای خود مراقبت کنند و یکی از مهمترین اقداماتی که مرزبانی ما انجام داده اتخاذ پروتکل دیپلماسی انتظامی-امنیتی است و از این طریق توانسته‌ایم مرزها را کنترل کنیم.

سردار سرلشگر صفوي  افزود : نيروي انتظامي از اول انقلاب ً در ناامني هاي کردستان و ترکمن صحرا  کارهاي بزرگي کردند  و سازمان يافته ، آموزش ديده و منظم وارد عمل شدند .

وي افزود : در اوايل جنگ نيز خوب جنگيدند به گونه اي که  شهرباني آبادان  با عراقي ها مستقيم مي جنگيد .

سرلشگر صفوي بابيان اينکه  هم اکنون نيز نيروي انتظامي يک نيروي مقتدر و امنيت آفرين است گفت : قوي ترين پليس خاورميانه نيروي انتظامي ماست و در واقع  آنها بايد  بيايند  در اين دانشگاه(علوم انتظامي ما) آموزش ببينند .

وي با بیان اینکه نيروي انتظامي با تنوع ماموريت روبروست و تامين امنيت 8 هزار کيلومتر مرزها از حضور قاچاقچيان و جلوگيري از تردد غير مجاز  کار مشکلي است ، گفت:
ما همسايگاني داريم که حتي نمي توانند مرزهاي خود را  کنترل کنند  بنابراين تامين امنيت از مرزها  تا شهرها کار مشکلي است بويژه که شهرهاي متنوعي داريم  .

مشاور عالي مقام معظم رهبري در امور نظامي گفت : فقط 2700 کيلومتر مرز دريايي در شمال وجنوب داريم که کنترل آن سخت است و در واقع تامين   امنيت کلانشهرها نيز کار مشکلي است اما بهر حال نيروي انتظامي باعث آرامش و امنيت ذهني و عيني مردم ما شده است .

وي با بيان اينکه آرامش خانواده ها  نعمت بزرگي است افزود : ما اکنون در کلانشهرها با شرارت  روبرو هستيم و در واقع امنيت تهران  همانند شهرهاي ديگر است .

سرلشگر صفوي در ادامه  به روز عرفه اشاره کرد و گفت : فردا روز عرفه است و از علماي بزرگ شنيده ام تنها زمان و مکاني که  حضرت  مهدي (عج) حضور قطعي دارد روز عرفه در صحراي عرفات است که در يک زمان و مکان معين حضرت مي آيد  .

وي ادامه داد : حضرت مهدي (عج) ما را مي بينند از حال و وضع ما با خبر هستند و مي دانند  وضع ما چه بود ، چه شد و حتي چه خواهد شد .


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *