بخش معاینات و اداری اداره کل پزشکی قانونی یزد افتتاح شد

16:24 - 18 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۹۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در ششمین روز از دهه مبارک فجر پروژه بخش معاینات و اداری اداره کل پزشکی قانونی استان یزد در ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور برگزار شد.

 - غلامعلی دهشیری در آئین افتتاح پروژه توسعه بخش معاینات و اداری اداره کل پزشکی قانونی استان با گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: کمبود فضا جهت انجام معاینات در مجموعه پزشکی قانونی استان در شان همکاران نبود.

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به تنگنا‌ها و محدویت‌های مالی در حوزه فعالیت‌های عمرانی اظهار کرد: خوشبختانه در حوزه پزشکی قانونی استان با درایت و مدیریت مدیر کل این مجموعه اقدامات خوبی صورت گرفته که افتتاح مرکز تشریح در هفته قوه قضاییه و بخش معاینات و اداری در ایام الله دهه فجر از جمله آن بوده است.

وی تصریح کرد: فرآیند آغاز ساخت این مجموعه با دست خالی و با توکل به خدا و اخلاص عمل مدیران آغاز و در ادامه با پیگیر‌های مستمر ملی و استانی و بهره گیری از ظرفیت خیرین و همکاران این مجموعه به ثمر رسیده است.

فریبرز آیتی مدیر کل پزشکی قانونی استان نیز در این مراسم گفت: فرآیند آغاز ساخت پروژه بخش معاینات و اداری اداره کل پزشکی قانونی استان از سال ۹۷ آغاز و با پیگیری‌های مستمر در دهه فجر ۱۴۰۰ شاهد به ثمر نشستن آن هستیم.

وی افزود: این پروژه به زیربنا ۱۴۰۰ مترمربع در ۳ طبقه و با اعتبار بالغ بر ۳۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی ظرف مدت ۳ سال اجرا شده است همچنین برای بازسازی ساختمان قدیم این مجموعه ۹ میلیارد ریال از ابتدای سال تاکنون هزینه شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *