میرجوان: اول به بقا و بعد به صعود فکر می‌کنیم/ از سپاهان امتیاز می‌خواهیم

9:51 - 19 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۹۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازی سختی مقابل تیم سپاهان داریم و هر دو تیم انگیزه‌های زیادی دارند از این رو برای کسب امتیاز به میدان می‌رویم.

عماد میرجوان در گفت‌وگو با میزان، درباره اردوی آماده سازی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در تهران و شایعه کرونایی بودن اعضای این تیم، اظهار داشت: ما کرونا نگرفتیم؛ فقط کرار که از عراق برگشت کمی حالش خوب نبود. او ۱۰ روز استراحت کرد و حالا به تمرینات برگشته است. از طرفی هیچ بازیکنی در تیم ما در تستی که اخیرا دادیم، مثبت نبود و هیچ نشانه‌ای از کرونا نداشتند. کرار هم تست داد و مشکلی نداشت و تمرینات را آغاز کرد.

وی در مورد لغو بازی دوستانه این تیم به دلیل کرونا گفت: قرار بود با مس بازی دوستانه داشته باشیم که به درخواست خودمان لغو شد. ابتدا کادر فنی تیم خودمان شک کرده بودند که شاید این ویروس در تیم باشد و برای اینکه گسترش پیدا نکند یا به تیم حریف انتقال ندهیم از این بازی منصرف شدند. البته هیچ مشکلی نبود و به کارمان ادامه دادیم. تمرینات را پیگیری می‌کرده و خود را برای بازی با تیم سپاهان آماده می‌کنیم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان با اشاره به بازی مقابل سپاهان، افزود: بازی سختی است؛ هر دو تیم انگیزه‌های زیادی دارند و به شدت تحت فشار هستند. آن‌ها در بالای جدول برای حضور در کورس قهرمانی تلاش می‌کنند و ما در انتهای جدول برای فرار از قعر و رسیدن به حاشیه امنیت انگیزه داریم. به همین دلیل برای امتیاز به میدان می‌رویم. این بازی می‌تواند شروع دوباره‌ای برای ما باشد و باید نیم فصل اول را فراموش کرده به فکر ادامه بازی‌ها باشیم.

میرجوان با اشاره به اتفاقات نیم فصل اول تصریح کرد: تمام بازیکنان ما با انگیزه و دونده بودند. یکسری بدشانسی‌ها اجازه نداد به نتیجه دلخواه برسیم. در چند بازی داوری ما را اذیت کرد و شاید اگر آن پنج، شش امتیازی که به خاطر داوری از دست رفت را لحاظ کنیم تیممان در انتهای جدول قرار نمی‌گرفت و چند پله‌ای صعود می‌کردیم. خودمان هم مقصر هستیم و برخی بی‌تجربگی‌ها باعث شد شرایط سخت شود. امیدوارم در نیم فصل دوم دیگر این اتفاقات رخ ندهد و نتایج بهتری بگیریم.

وی در مورد بازگشت فکری به مسجدسلیمان گفت: فکری مربی خوبی است و البته کمالوند هم خوب کار می‌کرد. گاهی یک مربی روی بدشانسی نتیجه نمی‌گیرد، اما مربی جایگزین نتیجه می‌گیرد. من با هر دو مربی کار کردم و به نظرم هر دو خوب هستند. فکری فصل قبل هم در این تیم بود و موفق شد تیم را در لیگ برتر نگه دارد. همین روحیه خوبی ایجاد می‌کند. ما همه خوشبین هستیم و امیدوارم این فصل هم در لیگ مانده و سپس چند پله‌ای خود را بالا بکشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *