سعیدی: سجادی و صالحی‌امیری نمی‌توانستند در چین بمانند/ تاریخ انتخابات کمیته ملی المپیک ۱۷ اسفند مشخص می‌شود

10:11 - 18 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۸۱۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دبیر کمیته ملی المپیک گفت: در مجمع سالیانه کمیته ملی المپیک علاوه بر تایید آیین‌نامه انتخابات، تاریخ مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک هم تعیین خواهد شد.

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عدم ملاقات حمید سجادی و رضا صالحی امیری با توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) در حاشیه المپیک زمستانی چین اظهار داشت: جلسه وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک با باخ امروز بود؛ اما اگر سجادی و صالحی امیری به خاطر این جلسه امروز به ایران نمی‌آمدند مجبور بودند تا پنجشنبه در چین بمانند. 

وی افزود: با توجه به اینکه در دهه فجر قرار داریم و دولت برنامه‌های زیادی در این دهه دارد امکان اینکه سجادی و صالحی تا پنجشنبه در چین بمانند وجود نداشت. تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا جلسه با باخ زودتر انجام شود؛ اما متاسفانه میسر نشد.

دبیر کمیته ملی المپیک در مورد جلسه هیئت اجرایی که فردا (سه‌شنبه) برگزار خواهد شد، گفت: در این جلسه قرار است آیین‌نامه انتخابات کمیته ملی المپیک مورد اصلاح قرار بگیرد. یکشنبه هفته آینده هم جلسه فوق‌العاده هیئت اجرایی برگزار خواهد شد تا هر چه سریع‌تر تدوین آیین‌نامه انتخابات کمیته ملی المپیک زودتر به پایان برسد.

سعیدی در پایان خاظرنشان کرد: در مجمع سالیانه کمیته ملی المپیک که هفدهم اسفند برگزار خواهد شد علاوه بر تایید آیین‌نامه انتخابات، تاریخ مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک هم تعیین خواهد شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *