نماینده مجلس: جهان از قدرت هسته‌ای ایران شگفت‌زده است

8:24 - 18 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۷۲۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در ۴۳ سال سپری شده، گفت: ما در حوزه صنایع نظامی و دفاعی به خودکفایی رسیدیم و در زمینه هسته‌ای وضعیت بسیار خوبی داریم و جهانیان از این قدرت شگفت‌زده شده‌اند.
جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در ۴۳ سال سپری شده، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران در این چهل و سه سال دستاورد‌های زیادی داشته است.

وی بیان کرد: کشور ما در این مدت به صورت کاملا دقیق و عملی به شعار «نه شرقی و نه غربی» و «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» پایبند بوده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور ما در همه این سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی عزت و استقلال خودش را حفظ کرده است و توانسته اقتدار خودش را حفظ کند.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه نفوذ انقلاب در سطح منطقه و جهان بسیار زیاد شده است، بیان داشت: همچنین جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیتی به رشد پایدار و بسیار خوبی دست یافته است. ما در حوزه صنایع نظامی و دفاعی به خودکفایی رسیدیم و ایران در حال حاضر به یکی از قدرت‌های بزرگ جهان تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در زمینه هسته‌ای وضعیت بسیار خوبی دارد و جهانیان از این قدرت شگفت زده شده‌اند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه البته در زمینه فرهنگی تا حدی مشکل داریم و باید این مشکلات رفع شود، گفت: مشکلات فرهنگی کشور به ضعف عملکرد نهاد‌های فرهنگی برمی گردد و آنان باید عملکرد خود را در این زمینه بهبود دهند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین ما یکسری مشکلات در عرصه اقتصادی داریم که بخش قابل توجهی از آن به دلیل تحریم و فشار‌های دشمن است لذا باید راهکار‌هایی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: پیشرفت‌ها و دستاورد‌های پس از انقلاب قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست. ما قبل از انقلاب هیچ رشدی آن طور که باید و شاید به ویژه در زمینه اقتدار و قدرت نظامی نداشتیم، اما در حال حاضر از نظر استقلال، قدرت اطلاعاتی و امنیتی به یکی از قدرت‌های بزرگ جهان تبدیل شده‌ایم.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *