رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

موشک‌های نقطه‌زن ایران ابرقدرت‌های جهانی را به زانو درآورده است

7:01 - 18 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۶۴۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم «سنقر و کلیایی» در مجلس با اشاره به دستاورد‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی انقلاب اسلامی در ۴۳ سال سپری شده، گفت: امروز موشک‌های نقطه‌زن جمهوری اسلامی ایران ابر قدرت‌های جهانی را به زانو درآورده و اقتدار مملکت را بالا برده است.
حجت‌السلام سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به دستاورد‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی انقلاب اسلامی در ۴۳ سال سپری شده، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تا مردم سالاری حکمفرما شود و مردم از حاشیه به متن تصمیمات کلان کشور سوق پیدا کنند.

وی با بیان اینکه اقتدار و امنیت مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی بود، ادامه داد: در سایه این اقتدار و امنیت عقب ماندگی‌های پیش از انقلاب جبران شد و ایران در عرصه‌های بی‌شماری پیشرفت‌های مهمی داشت.

این نماینده مجلس با بیان اینکه امنیت و آسایشی که امروز مردم در جمهوری اسلامی دارند بی‌نظیر است، گفت: باید رفت و برخی از کشور‌ها را دید، اما نباید فراموش کرد، کشوری همچون ایران که دور تا دورش را آتش فراگرفته امروز در امنیت کامل است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ما باید قدردان شهدای انقلاب اسلامی باشیم، تصریح کرد: در شرایط سخت کرونایی که پشت‌سر گذاشتیم کشور‌ها به ما واکسن هم نمی‌دادند، اما مشاهده کردیم فرزندان جمهوری اسلامی دست به کار شدند و واکسن کرونا را تولید کردند.

وی تاکید کرد: حتی امروز هم آمار مرگ و میر ما نسبت به کشور‌های دارای زیرساخت و توسعه یافته کمتر است و این نشان از این دارد که اقتدار ما در بسیاری از موضوعات اعم از موضوعات نظامی و بهداشتی بالا است.

این نماینده مجلس با اشاره به اقتدار نظامی ایران در منطقه غرب آسیا بیان داشت: به لطف خدا امروز موشک‌های نقطه‌زن جمهوری اسلامی ایران ابر قدرت‌های جهانی را به زانو درآورده و اقتدار مملکت را بالا برده است.
 

 



ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
0
دست یابی به سلاح های بسیار پیشرفته و تاثیرگذار در جنگهای امروزی خواست هر ایرانی وطن پرست است و در کنار آن صلح و امنیت اولویت‌های بعدی است
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
0
دست یابی به سلاح های بسیار پیشرفته و تاثیرگذار در جنگهای امروزی خواست هر ایرانی وطن پرست است و در کنار آن صلح و امنیت اولویت‌های بعدی است
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *