معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان جنوبی از کمپ‌ها وگرمخانه شهرداری بازدید کرد

11:37 - 17 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۵۹۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به اتفاق سرپرست فرمانداری شهرستان بیرجند، معاون سیاسی امنیتی فرماندار، مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند از کمپ‌های ماهور وباران وگرمخانه شهرداری بازدید کردند.

 - معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به اتفاق سرپرست فرمانداری شهرستان بیرجند، معاون سیاسی امنیتی فرماندار، مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند از کمپ‌های ماهور وباران وگرمخانه شهرداری بازدید کردند.

وحدانی نیا با اشاره به این که ترک کردن وترک دادن معتادان یک بخش از چرخه است و رکن مهم بعد از آن حمایت‌های اجتماعی و اشتغال افراد بهبود یافته است که باید اقدامات عملی در این حوزه برداشته شود والا در چرخه معیوب باز هم شاهد بازگشت مجدد معتادین به چرخه اعتیاد نه برای بار دوم بلکه برای چندمین بار خواهیم بود.

معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: با هدف اثر بخشی اقدامات در حوزه ترک اعتیاد وعدم عود مجدد به اعتیاد مراقبت‌های پس از خروج واجرای آیین نامه پس از خروج مهم است لذا معاونت اجتماعی با تشکیل تیم درمانگر مراقبت پس از خوارج ونظارت قضایی در این جهت گام بر می‌دارد ومی طلبد به دنبال اقدامات فوق در حوزه اشتغال مددجویان بهبود یافته گام برداریم.

در این بازدید مددجویان نیز نوعا گلایه مندی خویش را از عدم اشتغال ونداشتن درآمد مالی وعدم حمایت اجتماعی مطرح کردند.

فرماندار بیرجند نیز در این بازدید به همت واراده مددجویان در ترک اعتیاد به مواد م در تاکید و اظهار کرد: چنانچه مددجویان در یک سال پس از خروج بازگشت مجدد به اعتیاد نداشته وسلامت آنان محرز باشد با پرداخت تسهیلات به مددجویان یا کارفرمایانی که زمینه اشتفال مددجویان بهبود یافته را فراهم کنند، پرداخت می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *