ششمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان زنجان افتتاح شد

11:06 - 17 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۵۸۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سرپرست معاونت انفورماتیک و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان زنجان گفت:به مناسبت ایام الله دهه فجر ششمین دفتر خدمات الکترونیکی قضایی شهرستان زنجان و بیست و سومین دفتر در استان برای ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مراجعین افتتاح شد.

- بهروز عباسی در آیین افتتاح ششمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان زنجان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد:به مناسبت ایام الله دهه فجر ششمین دفتر خدمات الکترونیکی قضایی شهرستان زنجان و بیست و سومین دفتر در استان برای ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مراجعین افتتاح شد.

وی با بیان اینکه هوشمند سازی برای ارائه خدمات قضایی به مردم ازسیاست‌های دستگاه قضایی است، بیان کرد: افتتاح این دفتر در زنجان در جهت تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مراجعان است.

عباسی با اشاره به اینکه تکریم مراجعان و حفظ کرامت انسانی در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی توسط مدیریت دفاتر و پرسنل در کنار ارائه خدمات امری مهم و ضروری است تأکید کرد: انتظار دستگاه قضایی از مدیران و پرسنل دفاتر در استان توجه به حفظ کرامت انسانی مراجعان است.

سرپرست معاونت انفورماتیک و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان زنجان اظهار کرد: ارائه خدمات در دفاتر الکترونیک قضایی یک امر تخصصی است، بنا بر این حضور یک وکیل به صورت تمام وقت و مستمر در دفاتر برای ارشاد و معاضدت حقوقی و قضایی مراجعین مورد توجه مدیران دفاتر قرار گیرد و در این خصوص نظارت و بازرسی‌های لازم از سوی مسئولان امردر دادگستری استان بعمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه نباید برای مراجعان بی جهت و در صورت عدم نیاز به برخی مدارک هزینه تراشی کرد، افزود: شنیدن صحبت‌ها و مشکلات مراجعین با سعه صدر و اخذ هزینه خدمات بر اساس تعرفه اعلامی مورد عنایت بیشتر قرار گیرد.

عباسی در پایان با تأکید بر اینکه مدیران و پرسنل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باید محرم اسرار و صحبت‌های مراجعان باشند، ادامه داد:مراجعان به امید اینکه شما امین و محرم اسرار آن‌ها هستید صحبت‌ها و اسرار خود را بیان می‌کنند که توجه به امر مهم حفظ اسرار مراجعین امری لازم و ضروری است.


در ادامه جلسه معاون قضایی دادگستری استان زنجان گفت: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در اوایل تشکیل و ارائه خدمات به مراجعین با مشکلات و نگرانی‌های مواجه بودند، اما خوشبختانه امروز ارائه خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان به جهت دسترسی آسان و تسریع در امور، مورد اقبال و عنایت مراجعین قرار گرفته است.

منصور مختاری نظارت بر رفتار و عملکردکارکنان، ارتباط، تعامل نزدیک با واحد انفور ماتیک دادگستری و همچنین اسکن کردن دقیق مدارک را از موضوعات مهم برای ارائه خدمات به مراجعان برشمرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *