وزیر جهاد کشاورزی هزار و ۷۱۵ پروژه در حوزه کشاورزی را افتتاح کردند

12:06 - 17 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۵۵۶
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
وزیر جهاد کشاورزی امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه پروژه‌های بخش کشاورزی در استان های مختلف کشور را به صورت هم زمان افتتاح کردند.

- به مناسبت دهه مبارک فجر آیین افتتاح هم زمان پروژه‌ها در بخش کشاورزی  در سراسر کشور با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد.

محمد قربانی سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در نشست خبری درخصوص پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر گفت: تعداد کل پروژه‌هایی که امروز توسط وزیر جهاد کشاورزی افتتاح خواهد شد هزارو ۷۱۵ پروژه بوده که با حجم کل سرمایه گذاری ۷هزارو ۱۸۶ میلیارد تومان است.

وی افزود: از لحاظ تعداد پروژه‌ها در مقیاس ملی پروژه‌های آب و خاک ۵۳ درصد، پروژه‌های باغبانی ۲۱ درصد، پروژه‌های تولیدات دامی ۱۳ درصد و حوزه صنایع کشاورزی، امورعشایری و حفظ نباتات باقی پروژه‌ها را پوشش می‌دهد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: این حاضر حجم سرمایه‌گذاری بخش باغبانی بیشترین حجم سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص می‌دهند همچنین صنایع کشاورزی ۲۲ درصد، آب و خاک ۲۲ درصد و تولیدات دامی ۱۸ درصد کل سرمایه گذاری را تشکیل می‌دهد.

قربانی اظهار کرد: تمهیداتی در دولت سیزدهم اندیشیده شده است تا با روش‌های جدید سرمایه‌گذاری، بتوانیم حجم سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی را در سال ۱۴۰۱ به عنوان انقلاب در بخش کشاورزی یاد کنید.

وزیر جهاد کشاورزی امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه پروژه‌های بخش کشاورزی در استان‌های مختلف کشور را به صورت هم زمان افتتاح کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *