پایانه آبزیان میدان میوه و تره بار بعثت پس از بازسازی و بهسازی بازگشایی شد

15:33 - 15 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۱۸۵
پایانه آبزیان میدان میوه و تره بار بعثت به عنوان بزرگترین سامانه عرضه آبزیان پایتخت، پس از بازسازی و بهسازی با حضور المیرا نقی‌زاده معاون دادستان و سرپرست دادسرای جرایم پزشکی، بهداشتی و دارویی تهران، امیرعلی فریدون‌فر رییس مرکز بهداشت شرق تهران و جمعی از مدیران سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بازگشایی شد.

- بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، پایانه آبزیان میدان میوه و تره بار بعثت به عنوان بزرگترین سامانه عرضه آبزیان پایتخت، پس از بازسازی و بهسازی با حضور المیرا نقی‌زاده معاون دادستان و سرپرست دادسرای جرایم پزشکی، بهداشتی و دارویی تهران، امیرعلی فریدون‌فر رییس مرکز بهداشت شرق تهران و جمعی از مدیران سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بازگشایی شد.

در پایانه آبزیان میدان میوه و تره بار بعثت، روزانه بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ تُن انواع آبزیان سردآبی، گرم‌آبی و پرورشی عرضه می‌شود که از این مقدار، ۷۵ درصد را ماهیان پرورشی، ۲۱ درصد را انواع ماهی جنوب و ۴ درصد را نیز انواع ماهی شمال تشکیل می‌دهند.

بر اساس این گزارش، از آن جا که سلامت شهروندان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران محسوب می‌شود، به منظور ارتقاء و بهبود استاندارد‌ها و ضوابط موجود در زمینه بهداشت مواد غذایی و تأمین سلامت شهروندان و در تعامل و همکاری با دادسرای جرایم پزشکی، بهداشتی و دارویی تهران و مرکز بهداشت شرق تهران، اقدام به بازسازی و بهسازی این سامانه شده است.

این گزارش خاطرنشان می‌سازد، با توجه به اینکه پایانه آبزیان میدان میوه و تره بار بعثت، بخش قابل توجهی از نیاز مردم پایتخت و شهر‌ها و استان‌های همجوار را به آبزیان تأمین می‌کند، تخریب، بازسازی و بهسازی این سامانه از خردادماه سال جاری، آغاز و در مدت زمان کمتر از ۸ ماه، تکمیل و راه‌اندازی شد.

گفتنی است، در این بازگشایی، معاون دادستان و سرپرست دادسرای جرایم پزشکی، بهداشتی و دارویی تهران و رییس مرکز بهداشت شرق تهران، ضمن ابراز رضایت از عملکرد میدان میوه و تره بار بعثت و اقدامات به عمل آمده به منظور بازسازی و بهسازی پایانه آبزیان این میدان، از همکاری و تعامل خوب سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در اجرا و رعایت استاندارد‌ها و موازین بهداشتی تقدیر کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *