عنایتی: امیدوارم همه تیم‌ها جوانمردانه نتیجه بگیرند/ نمی‌دانم چرا ما می‌بینیم، ولی داور نمی‌بیند؟

20:26 - 15 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۱۶۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: امیدوارم شرایط برای همه تیم‌ها مساوی باشد و همه تیم‌ها جوانمردانه نتیجه بگیرند.

- رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* بازی خوب و جان‌داری از هر دو تیم دیدیم. به تیمم افتخار می‌کنم. این تیم نشان داد چه پتانسیلی برای موفقیت دارد، ولی متاسفانه مقداری کم‌تجربگی به ما ضربه می‌زند. این اتفاق در نیم فصل اول هم افتاد. باید شرایط را برای خودمان تغییر دهیم. وقتی تیم صدرنشین مقابل ما وقت تلف می‌کند، نشان دهنده کیفیت ماست.

* به استقلال تبریک می‌گویم. آن‌ها رکورد وحشتناکی دارند. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. فکر می‌کنم از چند جهت امروز ضرر کردیم، ولی خسته شدیم و دیگر نمی‌خواهم راجع به داوری صحبت کنم. صحنه‌هایی که ما کنار خط می‌بینیم و داور در چند قدمی نمی‌بیند ما را اذیت می‌کند.

* خصوصا در صحنه پنالتی دقیقه ۶۵ که مدافع حریف توپ را با دست زد. یا روی صحنه گل دوم باید خطای اول اعلام می‌شد. نمی‌دانم چرا ما می‌بینیم، ولی داور نمی‌بیند؛ و صحنه‌های مختلفی که باید راجع به آن بحث کنیم. امیدوارم سلیقه‌ای سوت نزنیم.

* امیدوارم شرایط برای همه تیم‌ها مساوی باشد و همه تیم‌ها جوانمردانه نتیجه بگیرند. ما برای بازی بعدی آماده می‌شویم. ان‌شاءالله با چند بازیکنی که به تیم‌مان اضافه می‌کنیم، نتایج را تغییر دهیم.
* بعد از پنالتی که به هیچ وجه توقع آن را در اوایل بازی نداشتیم، شرایط ما تغییر کرد. ریتم  بازی خوبی  داشتیم. در نیمه دوم هم با تغییرات  مان می‌خواستیم ببریم. به لحاظ فوتبالی موفق بودیم، اما به لحاظ نتیجه گیری مانند دیدار‌های قبلی  این اتفاق برای ما نیفتاد.

* باید روی نقاط ضعف خود خیلی کار کنیم. اگر هوادار تمرکزش را از دست بدهد،    در کل فوتبال را از دست می‌دهد. بار‌ها به بچه‌ها گفته ام تنها چیزی که تیم ما را  دچار چالش می‌کند،    عوض شدن تمرکز تیم نسبت به داوری و جو بازی است.     

* هوادار، تیم خیلی مظلومی است و بازیکنانم اصلا اعتراض کردن بلد نیستند. اگر دقت کنید سه تعویض خود را  به دلیل اینکه می‌دانستیم داور به ما لطف دارد و احتمال کارت قرمز گرفتن بازیکنانم است، انجام دادم. این موضوع مقداری کارمان را سخت کرد.

* کلی صحبت می‌کنم. بابک مرادی هم مثل همه بازیکنان ما تمام تلاش خود را کرد، اما توقع مان خیلی بالاتر است. اطمینان دارم مرادی در نیم فصل دوم مثل تمام نفراتی که برای موفقیت تلاش می‌کنند، می‌تواند به ما خیلی کمک می‌کند. بابک و بابا محمدی فقط ۴-۳ جلسه قبل از این مسابقه با ما تمرین کردند. آن‌ها کیفیت لازم را دارند و در ادامه فصل هم به ما کمک خواهند کرد. این نفرات را برای حل کردن مشکل‌مان گرفته ایم.

* تیم ما برای دیدار بعدی‌اش مقابل پیکان ۹ روز فرصت دارد در این روز‌ها قطعا شرایط‌مان بهتر خواهد شد ضرر بزرگ تیم هوادار مدام لغو شدن بازی استقلال و برنامه دادن برای این مسابقه بود. تنها تیمی بودیم که در نیم‌فصل استراحت نکردیم. این موضوع خیلی به هوادار ضربه زد حتی برنامه اردویی خود را به هم ریختیم تا بتوانیم به این بازی برسیم همه این مسائل در بازی امروز تأثیرگذار بود. اکنون ۹ روز فرصت داریم ان‌شاءالله خوب ریکاوری کنیم تا به خوبی به ادامه کار بازگردیم.

* هیچ مسؤولیتی در حوزه مدیریتی ندارم و فقط سرمربی تیم هوادار هستم همه چیز دست خود دوستان است.

* مشغول بررسی هستیم. باید برخی مسائل را حل کنیم برخی تیم‌های صنعتی از لحاظ مالی شرایط بسیار خوب و قدرتمندی دارند متأسفانه تمام تمرینات و کار‌های خود را هم در تهران انجام می‌دهند، اما تیم ما که برای تهران است با چالش زمین مواجه شده در این موضوع باید فکری اساسی شود.

* ۴، ۵ ماه از لیگ برتر گذشته و هر هفته در کنفرانس در مورد زمین صحبت می‌کنیم، اما کو گوش شنوا؟ اگر فوتبال‌مان را متمرکز برگزار کنند زیباتر می‌شود یکی از مشکلات بزرگ هوادار که نمی‌دانم از من است یا باید به خاطر آن دو سه بازیکن بلندزن را بیاوریم و آن جلو بگذاریم همین مسائل است بیشترین تیم‌های ما از چنین سیستم استفاده می‌کنند و حق هم دارند، زیرا زمین‌ها کیفیت ندارند و نمی‌توان روی آن‌ها تاکتیکی پیاده کرد.

* سال گذشته تیم من در لیگ یک فوتبال بازی می‌کرد به دلیل خراب بودن زمین ابتدایی‌مان تیم را به ورزشگاه غدیر بردیم، زیرا می‌دانستیم چمن مصنوعی این ورزشگاه اجازه می‌دهد فوتبال بازی کنیم، اما اکنون چالش زمین به ما ضربه زده و امیدوارم بتوانیم راه حلی برای آن پیدا کنیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *