استقبال از ایام دهه فجر با طرح " تحول نگهداشت شهر"/آماده‌سازی محور‌های اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن

13:20 - 15 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۱۴۷
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از اجرای طرح «تحول نگهداشت شهر» در ۸ منطقه به‌طور همزمان و آماده‌سازی محور‌های اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.

- بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، حسین نظری با تاکید بر اینکه اولویت ما در مناطق شهرداری ایجاد رفاه و آسایش بیشتر شهروندان است، گفت: تمام محور‌های مسیر خیابان انقلاب تا آزادی حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی در راستای طرح «تحول نگهداشت شهر» پایش می‌شود.

وی عنوان کرد: این طرح به‌منظور رفع معضلات نگهداشتی شهر اعم از مشکلات فنی و عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، فضای سبز و ... جمعه ۱۵ بهمن با همت معاونت‌های اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک و فنی و عمران با حضور عوامل اجرایی و نظارتی در مناطق ۲، ۵، ۶، ۷، ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ اجرا می‌شود.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اینکه طرح «تحول نگهداشت شهر» از ۲۲ آبان با هدف رضایت بیشتر شهروندان و با همکاری تمامی معاونت‌های شهرداری تهران آغاز شد، گفت: گزارش‌های دستگاه‌های نظارتی گویای رضایت نسبی شهروندان محترم از اجرای این طرح بوده است و امیدواریم با ادامه اجرای این طرح که مبنای آن درخواست شهروندان است، بتوانیم در روز‌های پایانی نیز خدمات مطلوبی به شهروندان محترم ارائه دهیم.

نظری تصریح کرد: در کنار طرح «تحول نگهداشت شهر» که با همت معاونت‌های خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک و فنی و عمران انجام می‌شود؛ ویژه برنامه‌های فرهنگی مناطق ۲۲ گانه، سازمان‌ها و مراکز شهرداری تهران در گرامیداشت ایام دهه فجر نیز به اهتمام معاونت اجتماعی و فرهنگی انجام می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های فرهنگی ایام دهه فجر که به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی در مناطق ۲۲ گانه برگزار می‌شود، گفت: تشکیل ستاد منطقه‌ای دهه مبارک فجر، پویش خدمات‌رسانی کسبه، اصناف و مشاغل خدماتی به محرومان و نیازمندان، مشارکت با اقلیت‌های مذهبی در برگزاری جشن‌ها، کاروان نور، برگزاری تور‌های گردشگری انقلاب و تجلیل از مبارزان دوران انقلاب اسلامی در این روز‌ها برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *