درخشان: مقابل امارات خوب نبودیم/ پرسپولیس نیاز به آرامش دارد

0:01 - 15 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۹۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کارشناس فوتبال ایران گفت: در مسابقه با امارات، نسبت به بازی‌های گذشته خوب نبودیم ولی با این حال تیم امارات نتوانستند از فرصت ۱۰ نفره شدن تیم ملی ایران استفاده کند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی امارات در چارچوب پیکارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار کرد: مسابقه خوبی نسبت به رقابت‌های گذشته تیم ملی نبود و بازیکنان بازی بدی را ارائه کردند. ضمناً چند بازیکن خود خواهانه و بدون گذشت، نمایش قابل قبولی نداشتند. بازیکنان نیاز بیشتری دارند که همدیگر را پیدا کنند و بعد از ده نفره شدن این هماهنگی و گذشت باید بیشتر شود. تیم‌های حرفه‌ای تا دقایق آخر هماهنگی شان بیشتر می شود. مهدی طارمی همکاری خوبی با تیم داشت، در یکی از موقعیت ها می‌توانست خودش توپ را به سمت دروازه بزند، اما چون از لحاظ فکری و فوتبال رشد کرده، توپ را به بازیکن دیگه ای واگذار کرد.

وی ادامه داد: وقتی محرمی بازیکن دفاع راست‌مان را از دست دادیم، اصلا خوب نیست تا به این شیوه به بازی ادامه دهیم. در جام جهانی حریف‌ها رحم نمی‌کند و حرفه‌ای‌تر هستند. امارات به موفقیتی دست پیدا نکرد، این تیم بسیار پایین تر از ایران است، حتی زمانی که ۱۰ نفر شدیم با اینکه خیلی بد بازی می کردیم، نتوانستند کاری کنند و موقعیت آنچنانی نداشتند. 

درخشان در خصوص ادامه بازی های راهیابی به جام جهانی۲۰۲۲ قطر عنوان کرد: باید بسیار قوی و با برنامه بازی کنیم. بازی‌های بعدی می‌تواند تدارکاتی و با توسعه تاکتیکی همراه باشد. به طوری که تاکتیک خودمان را به تیم‌های حریف دیکته کنیم، چون شرایط در جام جهانی بازی ها سخت تر می‌شود، بهتر است که بازی های تدارکاتی زیادی انجام دهیم تا برای این بازی های مهم آماده باشیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص صعود زود هنگام تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اضافه کرد: بسیار خوب است، داشته‌هایی داریم که می‌توانیم به راحتی صعود کنیم. بازیکنان با کیفیت و خوبی داریم، اما باید این را هم در نظر بگیریم که در گروه ساده‌تری افتاده‌ایم. اگر در گروه دیگر بودیم شاید به این آسانی نمی توانستیم انقدر زود صعود کنیم.

درخشان در خصوص استعفا و بازگشت یحیی گل محمدی به تیم پرسپولیس، خاطرنشان کرد: گویا درویش تا حدودی خواسته‌های گل محمدی رو برآورده کرده است، طبیعتاً باید اینگونه باشد و با آرامش بیشتری تمرین کنند، تیم به ثبات نیاز دارد، مدیریت باید تلاش بیشتری برای امکانات بهتر تیم کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *