امضا تفاهم نامه متروی تهران با سازمان میادین میوه و تره بار/ راه اندازی غرفه‌های میوه و تره بار در ۳۰ ایستگاه

10:41 - 14 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۹۵۸
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران حومه گفت:یکی از نیاز‌های شهروندان تهرانی تامین کالا و اقلام مصرفی است.
-به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مهدی شایسته اصل با اشاره به اینکه روزانه حدود ۲ تا ۳ میلیون سفر در متروی تهران انجام می‌شود گفت: این عامل می‌تواند زمینه‌ای را برای ایجاد یک کار مشترک فراهم کند تا انشالله با کمک همکارانمان در سازمان میادین میوه و تربار بتوانیم در بحث معیشتی نیز به مردم ارائه خدمت کنیم.
 
وی تصریح کرد: سازمان میادین میوه و تره بار در این قضیه رویکرد جدیدی را ارائه داده است که در آن اقلام با قیمت بسیار مناسب و به دور از حضور دلال‌ها به دست شهروندان برسد.

وی با اشاره به اینکه در فاز اول غرفه‌های سازمان میوه و تره بار در ۳۰ ایستگاه مترو ایجاد می‌شود گفت: از فردا با بررسی فضای ایستگاه‌های مترو، مکان‌هایی که برای مردم دسترسی راحت تری را دارد شناسایی و در اختیار این سازمان قرار می‌دهیم.

شایسته اصل خاطر نشان کرد: امیدواریم تا شب عید بتوانیم ۳۰ ایستگاه را مشخص کنیم. به جهت نوع فضایی که وجود دارد و محدودیت‌هایی که در تهویه هوا هست قرار است که شرایط عرضه کاملا مناسب باشد و ما شرایط را طوری فراهم کنیم که سلامت حداکثری همکاران خودمان و شهروندانی که خرید می‌کنند فراهم شود بنابراین نحوه توزیع و نوع بسته بندی متفاوت و بهتر از گذشته خواهد بود.

در ادامه ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: تعامل خوب و همدلی که برای استفاده از ظرفیت‌های مشترک شهرداری تهران انجام شد ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه این کار در راستای سیاست عرضه مستقیم محصولات و کالا‌های اساسی در تهران، انجام می‌شود افزود: ایستگاه‌های مترو از نظر من یکی از مکان‌های بسیار خوب برای عرضه این محصولات است.

وی تصریح کرد: در فاز اول این تفاهم‌نامه، کالا‌های اساسی مانند قند، شکر و روغن در ایستگاه‌های مترو با قیمت مصوب عرضه می‌شوند و در فاز‌های بعدی اقلام دیگر مانند میوه با شرایط خاص و مناسب ایستگاه‌های مترو عرضه خواهد شد.

وی در ادامه از روحیه خوب مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو و همکارانی که در این راه همکاری کردند تشکر کرد و گفت: این تازه شروع کار است.

فصاحت خاطرنشان کرد: به منظور رعایت حال مردم و مسافران در ماه‌های پایانی سال و ایام ماه مبارک رمضان کالا‌های اساسی را با کمترین قیمت و بدون واسطه‌گری عرضه می‌کنیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *