رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اکران خصوصی مستند پرونده در سازمان پزشکی قانونی

19:51 - 13 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۹۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
صبح امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن، مستند "پرونده" با حضور رییس و جمعی از معاونین، مدیران و کارشناسان سازمان پزشکی قانونی کشور و گروه سازندگان این مستند به صورت خصوصی اکران شد.

- طبق اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، اکران خصوصی مستند "پرونده" صبح امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن با حضور رییس و جمعی از معاونین، مدیران و کارشناسان سازمان پزشکی قانونی کشور و گروه سازندگان این مستند در سالن شهید بهشتی سازمان برگزار شد.

مستند پرونده راوی سه داستان از موضوعات ارجاعی به سازمان پزشکی قانونی کشور است که با هدف معرفی بخشی از خدمات این مجموعه تخصصی و نقش مؤثر آن در تعیین تکلیف پرونده‌های قضایی و کشف حقایق ساخته شده است.

بر اساس این گزارش بعد از پخش دو روایت از این مجموعه با عناوین "رفاقت" و " آتش"، مدیران و کارشناسان حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص این مستند بیان کردند.

در ادامه تهیه کننده و کارگردان مستند نیز ضمن توضیحاتی در مورد ساخت مستند پرونده و تأکید بر اهمیت نقش پزشکی قانونی در پرونده‌های قضایی، مهم‌ترین هدف از ساخت این مجموعه را معرفی بخشی از خدمات گسترده سازمان به عموم جامعه و تغییر مسیر برخی پرونده‌های قضایی با یافتن سرنخ‌های حیاتی در کارشناسی‌ها و آزمایش‌های پزشکی قانونی عنوان کردند.

یادآور می‌شود مستند پرونده به تهیه‌کنندگی مصطفی پورمحمدی و کارگردانی علیرضا خوشنویس و با همکاری مرکز رسانه قوه قضاییه ساخته شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *