رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رجبی: باید مراقب آبروی هندبال ایران در مسابقات جهانی باشیم/ کناره‌گیری فرناندز عجیب است

10:50 - 13 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۷۴۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
ملی‌پوش سابق هندبال ایران گفت: کسی انتظار نتیجه از تیم ملی در مسابقات جهانی ندارد؛ اما باید مراقب آبروی هندبال ایران باشیم.

محمدرضا رجبی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد تیم ملی هندبال در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار داشت: اولین هدف تیم ملی هندبال در قهرمانی آسیا، صعود به مسابقات جهانی بود که به آن دست پیدا کرد. البته فرصت خوبی برای کسب مدال و رفتن روی سکو داشت. زور تیم ملی به تیم‌هایی همچون بحرین و قطر نمی‌رسد؛ اما می‌توانست عربستان را در بازی رده‌بندی شکست دهد و به مدال برنز دست پیدا کند. 

وی در مورد عملکرد مانوئل فرناندز در تیم ملی هندبال گفت: فرناندز فرصت زیادی برای آماده‌سازی تیم ملی هندبال نداشت و به همین خاطر نمی‌شود از او انتقاد کرد. هرگونه ضعفی که در بازی تیم ملی وجود داشت به خاطر اردوها و بازی‌های تدارکاتی کمی بود که داشتیم. متاسفانه تیم ملی در قهرمانی آسیا خیلی ناهماهنگ بود و این ناهماهنگی در کار دفاعی بیشتر دیده می‌شد. 

ملی‌پوش سابق هندبال ایران درباره کناره‌گیری مانوئل فرناندز از سرمربیگری تیم ملی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم دلیل خداحافظی فرناندز چه چیزی بوده؛ اما خیلی عجیب است که مربی که تیمش را به مسابقات جهانی رسانده حاضر به ادامه همکاری نیست. آرزوی مربیان هندبال، حضور در مسابقات جهانی است و اینکه چرا فرناندز این فرصت را از خودش گرفت تعجب‌آور است.

رجبی در پایان خاطرنشان کرد: ما در مسابقات جهانی کار بسیار دشواری داریم؛ چرا که با تیم‌های بسیار قدرتمندی روبرو می‌شویم و به همین خاطر باید با بهترین کیفیت در این رقابت‌ها شرکت کنیم. کسی انتظار نتیجه از تیم ملی در مسابقات جهانی ندارد؛ اما باید مراقب آبروی هندبال ایران در این رقابت‌ها باشیم. ما بار اول که به مسابقات جهانی صعود کردیم توانستیم بازی‌های آبرومندانه‌ای انجام دهیم و از همان زمان بود که هندبال ایران به جهان معرفی شد. امیدوارم این بار هم چنین اتفاقی رخ دهد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *