مشایخی: برنامه مرحله دوم، لیگ بسکتبال را فرسایشی کرده/ قزاق‌ها در سالیان اخیر پیشرفت محسوسی داشته‌اند

7:45 - 15 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۷۲۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: می‌توانیم در این بازی‌ها پیروزی‌های خوبی کسب کنیم تا در مرحله بعدی که تیم‌های شرق آسیا می‌آیند امتیازات خوبی از این گروه جمع کرده باشیم.

سجاد مشایخی در گفت‌وگو با میزان، درباره سطح کیفی لیگ برتر بسکتبال در این فصل، اظهار داشت: لیگ امسال خیلی پیچیده شده، چرا که قدرت تیم‌ها خیلی به هم نزدیک است و اختلاف امتیازات هم کم است. بیشتر تیم‌ها ۲ یار خارجی جذب کرده‌اند. خوشبختانه سطح لیگ بالا رفته و به نظرم بازی‌های خوبی در لیگ در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: تنها ایراد لیگ را می‌توان این دانست که در مرحله دوم تیم‌ها را در چهار گروه چهار تیمی پخش کرده‌اند و همین اتفاق لیگ را فرسایشی می‌کند. البته این مدل باعث می‌شود بازیکنان کاملا درگیر شوند و باعث می‌شود تعداد بازی‌ها بیشتر شود. امیدوارم در ادامه از کیفیت لیگ کم نشود، چون طولانی شدن لیگ منجر به خستگی بازیکنان می‌شوند. امیدوارم در ادامه هم جذابیت لیگ بیشتر شود و هم کیفیت مسابقات بالاتر رود.  

مشایخی درباره نتایج تیم ذوب‌آهن در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال، خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن تا به این جا نتایج خوبی در لیگ گرفته است. در چند سال اخیر چنین سرمایه‌گذاری خوبی صورت نگرفته بود و به همین دلیل تیم ذوب آهن در کوران مدعیان لیگ قرار نداشت، اما امسال خوشبختانه با همدلی بازیکنان و تلاش‌های بی وقفه کادرفنی که از جان مایه می‌گذارند، توانسته‌ایم نتیجه خوبی بگیریم و ان‌شاءالله این نتایج خوب ادامه‌دار باشد. امیدوارم باشگاه ذوب آهن هم بیشتر به ما بها دهد و از نظر مالی بازیکنان را شارژ کند تا هم نتیجه بهتری بگیریم و هم رزومه خوبی برای بازیکنان و باشگاه ثبت کنیم.
 
بازیکن تیم ملی بسکتبال درباره بازی‌های پیش‌رو تیم ملی مقابل قزاقستان و سوریه اظهار کرد: دو بازی سخت مقابل سوریه و قزاقستان در پیش داریم. در چند سال اخیر قزاقستان پیشرفت محسوسی داشته و جزو تیم‌های خوب آسیا به حساب می‌آید. سوریه هم یک بازیکن خارجی به خدمت گرفته است. اتفاق مهم اینست که باید در تهران میزبان این دو بازی باشیم و می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم تا راه رفتن به جام جهانی را هموار کنیم. می‌توانیم در این بازی‌ها پیروزی‌های خوبی کسب کنیم تا در مرحله بعدی که تیم‌های شرق آسیا می‌آیند امتیازات خوبی از این گروه جمع کرده باشیم و در آنجا کار راحت‌تری داشته باشیم.  
 
مشایخی در پایان درباره ارزیابیش از عملکرد خود در لیگ برتر بسکتبال، گفت: خدا را شکر تا الان مواردی که کادر فنی ذوب‌آهن از من می‌خواستند را انجام داده‌ام. شرایط بدنی‌ام تا الان خوب است و امیدوارم بهتر از این هم شود تا هم به باشگاه و هم تیم ملی کمک کنم. تلاش می‌کنم شرایط خوبم را حفظ کنم.  


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *