رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تعطیلی اماکن ورزشی شهر تهران تا اطلاع ثانوی

21:28 - 12 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۶۵۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس گروه اماکن و فضا‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد که با تغییر رنگ پایتخت از نارنجی به قرمز، فعالیت ورزشی گروه ۲ و ۳ از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

- رضا خرم، رئیس گروه اماکن و فضا‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: طبق آخرین آمار ستاد کرونا و با توجه به تغییر رنگ پایتخت از نارنجی به قرمز، فعالیت ورزشی گروه ۲ و ۳ از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی اظهار کرد: با تغییر رنگ شهر تهران، فعالیت ورزشی گروه ۲ و ۳ از جمله استخر‌های سرپوشیده، بدنسازی ها، فعالیت‌های سالنی و رشته رزمی و گروهی با دستور العمل ستاد ملی کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است. تنها فعالیت ورزشی مربوط به استخر‌های روباز، فضا‌های باز و کم برخورد مربوط به گروه یک با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دایر است.

رئیس گروه اماکن و فضا‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه فعالیت مسابقات و گردهمایی‌های ورزشی نیز در این مدت با دستور ستاد ملی کرونا امکان پذیر است، افزود: بازرسان این اداره کل به صورت نامحسوس از اماکن ورزشی بازدید کرده و در صورت بی توجهی (یک تذکر برای مرحله نخست و پلمب در صورت تکرار) واحد صنفی مذبور تعطیل خواهد شد.

خرم خاطرنشان کرد: طبق آخرین دستور العمل ستاد ملی کرونا که تیر ماه به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ارائه شده تعطیلی ۲ تا ۳ هفته‌ای برای اماکن ورزشی و در شرایط قرمز و فراتر از آن در نظر گرفته شده است.

وی ضمچنین ضمن بیان اینکه در صدد هستیم تا شرایط فعالیت اماکن ورزشی را با دستور ستاد ملی کرونا، با تزریق ۲ و ۳ نوبت واکسن فراهم کنیم، ادامه داد: این موضوع در حال بررسی است و در صورت جمع بندی نهایی به ستاد ملی کرونا ارائه خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *