رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وزیر راه: انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ پرفرازونشیب ایران زمین ومعجزه‌ای بزرگ و الهی بود

17:21 - 12 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۶۲۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزیر راه و شهرسازی در پیام خود به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، انقلاب اسلامی را نقطه عطف تاریخ پرفرازونشیب ایران زمین ومعجزه‌ای بزرگ و الهی دانست.
- بنا به اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی، به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر پیامی صادر کرد.
 
در متن پیام آمده است: مقام معظم رهبری «دهه انقلاب از رشحات اسلام است و آئینه‌ای است که خورشید اسلام در او درخشید» انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ پرفرازونشیب ایران زمین ومعجزه‌ای بزرگ و الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول الله (ص) به پیروزی رسید و چشم آزادگان و آزادی خواهان جهان را به خود خیره ساخت. انقلابی که ندای توحید، عدالت و ظلم ستیزی را در گوش جهانیان نجوا نمود و به حق «انفجار نور» و تفسیر آیه شریفه «جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کانَ زَهُوقاً» بود.

امروز در آستانه سالگرد این پیروزی الهی و در زمانی که دولت مردمی به لطف مردم غیور بر مسند خدمت قرار گرفته بیش از همیشه برای رسیدن به اهداف نیازمند بازخوانی و عمل به اصول اساسی انقلابی اسلامی که همواره در بیان حضرت امام خمینی (ره) و نایب برحق ایشان امام خامنه‌ای (مدظله) متبلور می‌باشد هستیم چرا که هر زمان از این اصول عدول نمودیم کشور متضرروهرجا که با افتخار ارزش‌های انقلاب را روی دست گرفته و به آن عمل کردیم پیشرفت و موفقیت‌های عظیم کشور چشم جهانیان را به خود خیره نمود.

وی همچنین تاکید کرد: اینجانب فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز ورود حضرت امام (ره) را به مردم غیور ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران نظام اسلامی خصوصا همکاران زحمتکش وزارت و راه و شهرسازی توفیق خدمت صادقانه و حفظ روحیه انقلابی گری که لازمه رسیدن به اهداف مترقی انقلاب اسلامی است را خواستارم.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *