پیام تسلیت سرلشکر باقری در پی درگذشت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی

15:32 - 12 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۵۶۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح پیام تسلیتی به مناسبت ارتحال ملکوتی مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی صادر کرد.
- در پی ارتحال ملکوتی مرجع عالیقدر جهان تشیع آیت‌الله لطف الله صافی گلپایگانی، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

ارتحال ملکوتی مرجع عالیقدر جهان تشیع آیت‌الله لطف‌الله صافی‌گلپایگانی از همراهان مصمم حضرت امام (ره) و نهضت اسلامی موجب تاثر و تالم فراوان شد.

این فقیه وارسته و مجاهد نستوه در زمره فق‌های برجسته تاریخ معاصر در عرصه‌های ترویج فرهنگ و معارف دینی و فقه اسلامی درخشید و آثار و تالیفات ارزشمند، پرشمار و ماندگار وی همواره گرمابخش مسیرحرکت حوزه‌های علمیه و طلاب و روحانیون متعهد و اصیل خواهد بود.

این ضایعه بزرگ و جبران ناپذیر را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه و بیت شریف آن فقید سعید و مقلدان ارجمند ایشان در اقصی نقاط جهان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای ایشان علو درجات و همنشینی با پیامبر اعظم (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و برای خانواده مکرم و یادگاران گرانقدر او صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کنم.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *