رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امیدوار: امیدوارم در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشیم/ دنبال حریف تدارکاتی در تهران هستیم

9:56 - 13 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۵۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال آلومینیوم گفت: امیدوارم در نیم فصل دوم با برنامه‌ای که مربیان در نظر گرفتند عملکرد بهتری داشته و بتوانیم تیم را در نیمه بالایی جدول حفظ کنیم.

حمیدرضا امیدوار در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال آلومینیوم، اظهار داشت: تمرینات را بعد از چند روز تعطیلی در اراک از سر گرفتیم و دیروز آخرین تمرین خود را در اراک برگزار کردیم. امروز (چهارشنبه) برای برپایی اردوی تدارکاتی راهی تهران می‌شویم. در این اردو چند بازی تدارکاتی در دستور کار مربیان است، اما هنوز زمان و حریفان ما مشخص نیستند. از این رو به محض استقرار در تهران با برخی تیم‌ها برای برگزاری بازی تداکاتی مذاکره خواهیم کرد.

وی در مورد یارگیری تیم فوتبال آلومینیوم در نیم فصل تصریح کرد: مسئولان در حال مذاکره با بازیکنان مورد نظر هستند و با توجه به نیاز تیم مثل هر باشگاه دیگری چند ورودی و چند خروجی داریم. امیدوارم در نیم فصل دوم با برنامه‌ای که مربیان در نظر گرفتند عملکرد بهتری داشته و بتوانیم تیم را در نیمه بالایی جدول حفظ کنیم.

از مدیر تیم آلومینیوم در مورد منع از حضور آقایی در تمرینات تیم آلومینیوم سوال کردیم که در این خصوص صحبتی نکرد و این موضوع را در حیطه اختیارات مدیرعامل دانست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *